the age of AQUARIUS - gt

srijeda, 02.06.2010.

exspres izvješće ...još mrdamo!

ŠMRRRRCCCC!crycrycrycry
ko što svi već znate: tone mi zavičaaaj!
kišurdača ne staje. ja za svojeg života nisam doživila da ovoliko u komadu pada.
a, ipak mi ovdje živimo ko u tepsiji -sve ravno i sve se razlijeva kak oće.
valjda se će one lopine s vrha pobrinuti za naknadu štete i duševnih boli jadnim ljudima što trpe evakuaciju iz svojih domova.
iako ja ne volim grad više od sela, eto jednog razloga zašto je bolje bit u gradu -bolje smo zaštićeni od ovakvih nepogoda. kod osijeka su obale drave okovane visokim betonom i čak i to ona zna ponekad, kad se tope snjegovi, preskočit i sve nas smočit. ali nije često i nije to voda što lije s nebesa ko blesa. blesa, blesa blesava!
težak je život nas ratara. potapaju nas polave, suše nas suše, a kad se čini da klima štima -mi sve poprskamo pesti- i herbicidima, pa se sami trujemo.
htjela jučer malo uslikati dravu da je vidite kad je bijesna, uzburkana, žuta od teškog mulja, načičkana onim bodljikavim malim ljutim valićima i puna vrtoglavih virova....al gadno je pirilo i pljuštalo, nije si dala ni blizu!
nadam se da nam je čovjek iz frcpolja na suhom, živ i čitav. čujem da je tamo dosta gusto, a i šteta krashih plastenika i svih onih tona paradajzna što će sad istruniti. kakva šteta! ne čujem da čobanković obećaje odštete za trule usjeve .....mislim da trunu i moje vodenike na prozoru....stoga, zaslužujem i ja koju kunu od onih gore lopina i lažova. podnijet ću zahtjev.

velika sreća u nesreći - na mojoj farmi je sve pod kontrolom. ostajte mi zdravo i živo -odoh požnjet mladu mrkvicu:)

- 09:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #