zajebanamala

17.09.2006., nedjelja

evo malo maog života...

Ne pamtim kad sam se zadnji put tako dobro provela kao jučer!
Dragi je bio sam doma pa mi je priredio iznenađenje. Napravio je pjenušavu kupku, i zapalio jednu svijeću da osvjetljava kupaonicu, te me pozvao da mu se pridružim u toj romantičnoj atmosferi. Nije me trebao dugo nagovarati...

Sjela sam u kadi ispred njega, a on mi je spužvicom močio tijelo i zatim ga preplavio poljupcima...
Mazili smo se, ljubili, uživajući izmjenjivali nježnosti...ali uvijek u krivom trenutku netko mora doći ili zazvoniti telefon. U našem slučaju oboje. Nakon što je netko kucao,(na što se nismo obazirali) počeo je zvoniti mobitel,ni na to se nismo obazirali,jedno vrijeme. Nakon par puta smo izašli van se javiti pod izlikom da se voda ohladila ( a stvarno je- već odavno cerek ). Zatim smo iz kupaonice završili u sobi gdje smo još malo uživali u privatnosti naughty.

Kako sam već spomenula, dragi je bio sam cijelu večer, pa nam je poslije došlo njegovo društvo i zajedno smo pili prije grada ( za grad ipak trebamo biti malo veseli, zar ne?)
Ja sam ostala na par čaša vina, više ne bi mogla podnijeti...već sam iovako počela pričati gluposti!!

Opet, u disku je bilo savršeno,naskakala sam se kao nikada, naplesala kao nikada, glas mi je pukao, al bilo je super. A moram priznati da mi je inače bilo teže u gradu se dobro zabaviti s dečkom, nekako je lakše uvijek bilo sa curama. Do sinoć, kad sam i tu teoriju srušila.

U svakom slučaju, htjela sam vam samo dočarati kako mi je bilo u subotu navečer – savršeno!
I dragi, hvala što si mi to pružio...V.T.!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.