zajebanamala

05.07.2006., srijeda

to je samo moje mišljenje...

Znam da sam obećala neke zezancije objavit na blog, i obećajem još jednom da i hoću, ali moram prvo podijeliti s vama jedno svoje mišljenje. Mislim da ste već svi naletili na blogove na kojima sprdaju Žaka s nekim svojim jadnim forama. Istina je da je čovjek malo jači, netko bi rekao « ugodno popunjen « , ali to nije razlog da se bude tako bezobrazan, pa makar samo preko monitora. Negdje sam pročitala da je Žak jedne godine upucan u srce ali da metak još putuje kroz salo?! Jednostavno nemogu vjerovati kako ima odvratnih fora. Tada mi bude jako žao. Kako bi se tek on osjećao da čita te stvari na svoj račun. Iskreno, kako se vi osjećate kada vas netko počne zajebavati? Ok, svi se znamo šaliti na svoj račun, ali šaliti, a ne pretjerivati...
Kako bi se vi osjećali da vam tako govore za nekog člana obitelji, prijatelja, vašu ljubav..?
Jer, nekome je i on prijatelj, obitelj, pa i ljubav, a taj netko je možda baš to i pročitao. I kako se osjećao? Ja sam dosta emotivna, vjerojatno da tako nešto igdje pročitam za osobu koju znam, ili za sebe, vjerojatno bi se takojadno osjećala i zaplakala. Pa kako se možete smijati na te neke stvarno bolesne stvari? Smijete se čovjeku koji je možda čak i bolestan? Ssmiju li se te osobe čovjeku koji ima astmu zato što ne može disati?
Odvratno. Bila sam na par takvih blogova, i sama sebi obećala da ih više nikada neću posjetiti. Takvi ljudi su mi se zgadili. I oni koji se smiju takvim forama. A što je najgore, vjerojatno one komentare tipa : Haha, koji luzer, treba smršaviti, sam si je kriv i te gluposti , zapravo i pišu ti ljudi koji nemaju dosta samopouzdanja, i preko monitora se prave face, a u stvari ne stanu ni u Žakove traperice.
Naravno, to je samo moje mišljenje..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.