zajebanamala

26.04.2006., srijeda

prijevara ili ubij me nježno...

nažalost imam nekoliko frendica koje su bile prevarene a da to zapravo i neznaju...ili ne žele vidjeti.. jedna je jako dugo s dečkom koji ne štedi prilike da ju vara, samo mu ona previše vjeruje da bi joj se otvorile oči. od druge dečko pravi budalu, ali ga ona jako voli pa mu oprašta njegove izlete s njenim vlastitim frendicama. do te frendice mi je najviše i stalo i voljela bi joj pomoći, ali sve šta joj kažem ili itko drugi , ona se naljuti, a i sama zna da joj želimo dobro..
samo znam jedno , da prijevaru nikad više ne bi mogla oprostiti. da, i meni se jednom dogodilo da sam bila prevarena ali u isto vrijeme je i on bio prevaren.. upravo sam zato ostala u vezi... iako sad 100% sigurno mogu reći da je to stvar koju više nikad nebi mogla oprostiti... ako me netko voli , voljet ću i ja njega, dat ću mu sebe cijelu, ali dok ne iskoristi moje povjerenje, kada to napravi isto tako kao šta sam ga voljela tako ću ga zamrziti... kažu da je granica izmežu ljubavi i mržnje mala, a ja u to vjerujem...
zato je moj savjet prevarenim curama/ dečkima, ako se to dogodi, zamrzit će te ga/ ju , a to je najbolji lijek za slomljeno srce.., vjerujte...
al isto tako dečko liječi rane od drugog dečka, i obrnuto... al sam filozof...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.