18

petak

svibanj

2012

vikend, vikend....

nevjerojatno kako se uvijek iznova veselim petku istom jakosti/jačinom...nemam pojma više kako se kaže, otkad postoji hrvatska zaboravila sam hrvatski jezik, ne znam više što je pravilno pravopisno, gramatički...kako se što kaže, a prije sam stalno ispravljala ljude i išla im na živce s time :D

ne znam, možda je krivo i pretjerano čitanje blogova prijašnjih godina, pa mi se sve pomiješalo :P

no uglavnom, što sam htjela zapravo reći više se ne sjećam, i od prijašnjeg izvrsnog pamćenja nije previše ostalo, bit će da su i godine u pitanju, da ne spominjemo sveprisutni stres

i prođe tako tjedan, uz uobičajeno kuća-pos'o - pos'o-kuća, vidjela sam i prvi put u životu cvijet graška kako se pretvara u mahunu u svom malom vrtu na lođi, i mlađi sin završio gimnaziju i nema više roditeljskih u mom životu (je, je, je :D), a i pogodila sam boju farbe za kosu koja izgleda kao moja prirodna boja...nije puno ali čovjeka veseli :D

i da, pročitala sam danas jedan izvrstan post, pa ako još niste, svakako pročitajte....

http://sjediijedi.tportal.hr/inspiracija/194519/Hrvatska-kak-a-je-tak-a-je.html

<< Arhiva >>