< | siječanj, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
[IMG]http://i27.tinypic.com/m7fkt0.jpg[/IMG]
Brojni su Varaždinci, pogotovo oni starije dobi, s veseljem dočekali uvođenje javnog gradskog prijevoza. Danas na žalost mnogi čekaju dolazak mini buseva i odlazak na željenu lokaciju, no malih buseva nerijetko nema. Vozni redovi nisu objavljeni na autobusnim stajalištima, busevi kasne ili ne dolaze, građani negoduju, a u gradu će, poručeno je s jutrošnjeg kolegija varaždinskog gradonačelnika, već idućeg tjedna razgovarati s koncesionarom javnog gradskog prijevoza, a i čelnicima susjednih općina, kako bi potpisali novi sporazum o zajedničkom obavljanju komunalne djelatnosti javnog prijevoza. Propusta ima, svijesni su u gradu, a upravo ovim sporazumom želi se pomoći i tvrki Varaždin bus u poslovanju, povećati broj linija, obnoviti one koje su u međuvremenu ukinute. Kada se postigne dogovor s Varaždinu susjednim općinama Beretincom, Sračincem, Svetim Ilijom, Trnovcem, Vidovcem i Gornjim Knegincem, javnim gradskim prijevozom bilo bi obuhvaćeno, naglašeno je na kolegiju, gotovo 70 % stanovništva Varaždinske županije. Grad će inzistirati da kada je riječ o gradskom prijevozu, dakle o onom na području grada, zadrži cijena od 5 kuna, ali će tražiti od koncesionara i plan razvoja, te ulaganja. Bez pomoći grada, javni gradski prijevoz je neodrživ, jer je ipak, broj putnika premali, da bi se javni gradski prijevoz samostalno financirao. Izvor: Varaždinska televizija |