truelife

27.12.2012., četvrtak

U smiraj dana zatvori oči i upoznaj me

Zatvori oči malena smiri otkucaje srca upoznaj me....upoznaj dušu moju
Bez dodira,pogleda,ja te osječam toliko da osjetim i tugu tvoju
što zbog razdaljine leži u nama ,što nam dodir priječi
Ali poslušaj zato glas moj koji priča ti o ljubavi našoj
ispisan u srcu i duši mojoj .....upoznaj
svoje strahove,želje,moje naše sve ono što nas tišti
nadanja.misli o tebi čežnja nepremostiva
Osjeti miris moje kože,kao što ja osječam tvoj opijajuči
što se po sobi prostire,i duša mi se ježi od te ljepote
Nek misao vodilja,bude nam ljubav koja tvoju dušu dotakne.
Nisam ja to tijelo i taj lik što tvoje oči vide.
To samo je čahura naše ljubavi u kojoj duša mi boravi.
Milovanja po strani ostavi i mene istinsku prigrli.
Evo ti papir duše i srca mog i čitaj
slova i riječi što zapisah.
Možda kroz njih saznaš sve ono što znala nisi.
Jer tijelo je samo školjka u kojoj su sakupljene misli.svi osječaji naši
u kojom vladaju misli i želja za tebe
I pitam se zar tako je teško doči do mene ??
vidjeti tebe u tom međuprostoru sreče
Dotaći ljepotu duha
i želje toploga srca.
Oh zar tako je teško mila moja
prepoznati suštinu ljubavi one iskrene i prave ?!
I sve nježnosti,uzdahe,strepnje
sakrivene u kutu gdje srce moje i tvoje nestrpljivo kucaju malena.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.