David Strossmayer

srijeda, 31.10.2007.

O familiji Strossmayer

Prezime Strossmayer je vezano za malu Židovsku obitelj a potječe iz Bohemije koja je dio Česke republike.
Jedan od braće se uputio u Linz, Austrija,gdje se je i pokrstio te kasnije pobjegao pred pravdom zbog krađe konja i našao utočište u tada istočnom dijelu Austro-Ugarske Monarhije tj. Slavoniji.
Od njega je potjekao čuveni biskup Dr.Josip Juraj Strossmayer(rođen 4/2/1815 od oca Johanesa Strossmayera i majke Ane Klarić) koji je falcificirao svoju biografiju i izjavio kako je dobio dva imena jer mu je brat blizanac George ili na hrvatskom Juraj umro na porođaju što uopće nije točno jer nije imao brata blizanca, nego polubrata istog imena Josip rođenog samo 6 dana poslije njega od istog oca ali od sasvim druge majke po imenu Marija Kunić-vidi priložen izvod iz matične knjige rođenih ovjerene od strane Izvornika Osječke arhive datuma 5/01/2005!).
Dio porodice Strossmayer koji je ostao u Českoj republici seli iz Bohemije u glavni grad Prag te tamo bazira svoj obrt kao čuveni apotekari i liječnici.
Zbog toga se i jedan od glavnih trgova u Pragu naziva Strossmayerovo namzesto sto znaci Strossmayerov trg (vidi priloženu sliku!).
Također su opisani u TV seriji koju je Česka televizija objavila 80-ih godina "Bolnica na kraju grada" sa Dr. Strossmayerom kao jednim od glavnih likova te serije.
Po ulasku Njemačke vojske u Česku prilikom drugog svjetskog rata Jozef Strossmayer po zanimanju apotekar i liječnik bjezi iz Praga preko Mađarske u malo mjesto Sentu u Vojvodini koja je u to vrijeme bila u sastavu republike Srbije a u okvirima predratne Jugoslavije i tamo se ženi za Elizabetu Jakab, moju baku po očevoj strani.
Kada su prešli u okolicu Osijeka on biva uhvaćen i ubijen dok se baka brzo preudaje za jednog kršćana i mijenja prezime a cijela se porodica tijekom rata skrivala ispod svinjca kod susjede podrijetlom Mađarice za čiju se kćer moj otac oženio u svom prvom braku. Iz tog braka imam polusestru Weiss Anicu koja živi u Essenu, Njemačka.
Drugi brat po imenu Solomon Strossmayer falcificira svoje prezime i pod prezimenom Strassmayer odlazi u Švicarsku te od njega potiče gđa. Karolina Strassmayer. Postoji još jedna nepoznanica u cijelom lancu kojeg sam sistematski istražio a to je Dr. Karl-Heinz Strassemeyer za kojega nemam vjerodostojnih podataka osim da mu je podrijetlo također iz Češke republike kao i naše.
Koliko mi je poznato postoje još samo dvije ženske osobe, osim mene, u cijelom svijetu koje nose ovo unikatno prezime po imenu Janja i Marija, obje iz Rovinja u Hrvatskoj.
Tijekom svoje istrage o podrijetlu moje obitelje sam pronašao daljnu rodbinu od pokojne Sare Strossmayer djevojački Nemet, profesijom dadilje a porijeklom iz Čepinskih Martinaca pored Osijeka, koja je bila udana za pok. Jozu Strossmayera rođenog na nekoj pustari pored Đakova a po mom slobodnom nahođenju danas navjerojatnoje selu Štrosmajerovci pored Đakova.
Ovom prilogu prilažem i kopiju izvoda iz knjige rođenih biskupa Josipa Juraja Strossmayera te dio mape grada Praga u Českoj republici kako bi se izbjegla bilo kakva polemika vezana za ono što tvrdim u ovom mom malom pojašnjenju vezanom za naše prezime.

- 12:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 30.10.2007.

Malo o meni

Bok,
rođen sam 1960 u Osijeku gdje sam živio do 1979 kada sam otišao u inozemstvo studirati arhitekturu i magistrirao 1986.
Potom sam se odselio u Israel gdje sam prvih sedam godina radio za par velikih i uglednih firmi da bi konačno 1993 otvorio svoj samostalni ured sa još dva Israelska arhitekta dok se nismo razišli poslije dvije godine zbog nedostatka posla.
Nakon toga sam radio uglavnom planiranje i projektni management dok nisam dobio da vodim jedan projekat u Wellingtonu, glavnom gradu Novog Zelanda, gdje sam otišao 1997 i vodio taj projekat punih godinu dana dok se nisam vratio u Israel 1998.
Iste sam godine dobio i svoj doktorat u filozofiji urbanističkog planiranja od Marlsborough University,USA, za tezu "Ekspanzija beduinskog urbanizma u Negevu,Israel" nakon tri godine dopisnog studiranja.
Kako arhitektura postaje profesija u kojoj ima sve manje posla to sam već 2000 upisao tečaj za tehničara PC-a i mreža i tako svoj dugogodišnji hobi pretvorio u drugu profesiju koju paralelno sa arhitekturom obavljam još i danas.
Planiram se vratiti u lijepu našu ako si pronađem neki samostalni business a ako ne onda gibam u Kanadu pa kako mi bude...
Inače osim kompjutera imam jos par značajnih hobija a to su sportsko golubarstvo-visokoletači, umjetnička fotografija-aktovi, umjetnost-surealizam, stare mape Svete zemlje- starije od 100 godina, kolekciju lula, priroda i putovanja, muzika i književnost, šah i vodeni sportovi a naročito oni na mojoj voljenoj Dravi kao picigin...

- 19:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2009 (2)
Svibanj 2009 (7)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (26)
Prosinac 2008 (18)
Kolovoz 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • hrvatskaO meni, mojoj ravnoj Slavoniji, o Dravi,
    mojim friendovima, golubovima, mjuzi,
    književnosti, umjetnosti, prirodi, Netu, naučnoj Kabali...etc...

Linkovi

Najbolji blogovi-po mom ukusu naravno!!!

Najbolji video snimci-MORA BITI GLEDANO AKO STE LJUBITELJI MOG BLOGA!!!

Free counter and web stats