stillhoping

17.04.2009., petak

volim,ne volim,bole me ushi

dozvoljavam da me stavri doticu
i ne samo to
dozvoljavam i da me iziritiraju


ne volim Ugladjenost.....vrlo retko je prirodna...Ispod ugladjenosti se shteka svasta nesto...i zavidnost, i zelja da budemo ono sto nismo ,i potreba da budemo opshteprihvaceni,i licemerstvo,i josh trista chuda...

ne volim insistiranje na sopstvenim vrlinama: O kako sam ja samilosna prema drugima! O kako me je dotakla glad u Africi,jeste li citali o tome jutros?! Pomozimo! Evo na primer JA,ja pomazem dan i noc drugima,hajde da budem vash vodja u tome! Sta mislite o mojoj plemenitosti?A da ispricate i drugima o tome?

i

ne volim ljude koje nikad ne vidite izbacene iz sistema....takvi kad puknu pucaju po svim shavovima pa se zaprepastite gomilom izlivenih govana.Zaprepastite,nego shta,a ne bi trebalo...prosto niste umeli da gledate i slushate,dakle,bili ste naivcine...

i

ne volim one sto ne puse,ne piju,ne dunu,ne prdnu,ne opsuju,ne podrignu,ne cackaju nos--- NIKAD.Verujete li stvarno da takvi postoje?

a

Volim:
one sto placaju za svoje izbore svesno
i one
sto ih nije strah kad ostanu sami
i one
sto veruju
i one sto su svesni sebe,sta god to znacilo
i one koji su malko porocni,tek toliko da ne budu jebeni cistunci
i one
koje dotakne lepota u kakvom god obliku ona bila
.....

bole me ushi za godisnjice matura.......u cemu je smisao tih okupljanja?!?

i tako.......
- 23:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (24)
Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

u nekoliko reci