stillhoping

02.04.2008., srijeda

dokolica...




...nesto razmisljam.....gledajuci dizajne ostalih blogova,ne mogu a da se ne osetim postidjenom.....ne zato sto sam bez ideja,ne zato sto nisam esteta.....
razlog tome je sto sam totalni duduk u svemu tome.....mogu samo da biram od ponudjenog....
zavidim svima onima koji imaju nekog ko ucini da im blog blista....
elem....
nije me bilo dugo...meni se cini da je to bas bas dugo.....kad sam odlazila bilo je ...ne znam...posetioca iz ,recimo dvadesetdve-dvadesettri zemlje......
u cudu gledam kako ovaj blog posecuju ljudi iz raznih zemalja...brojac kaze iz cetrdeset i devet zemalja.....
i sad se ja mislim....ko to zaluta na ove strane?! odakle? kako?
ajd sto zaluta,nego ,pretpostavljam da se neki i vracaju.......
volela bih da mogu da zavirim iza svih tih prozora....
recimo,pretpostavljam da France znaci da me povremeno cita jedno pametno,cutljivo stvorenje opsednuto muzikom i umetnoscu....prosli put smo se mimoisli,mozda sledeci put necemo....drukciji je od mene:ima macku i deluje autisticno...ja imam psa i delujem otvoreno....
dalje...
Netherlands....i ovde znam ko bi povremeno dolazio i citao....to je neko moj,ko me poznaje....mozda ne onoliko koliko misli da me poznaje,ali me poznaje....i ja njega....mozda ne toliko koliko mislim......
dalje...
Engleska.....recimo da je London.....recimo da je neki Mike s kim se razumem
i citam na nekim drugim mestima.....od Majkovog strogog pogleda ja bih mogla da pocrvenim...molim Majka za blagost,zato
pa onda.....
u Nemackoj zivi jedan matori Slavonac.....kazem to "matori" sa osmehom i simpatijama,nikako podsmesljivo......Taj baca Ivan ima jedan divan blog na kome istresa nostalgiju i ljubav prema rodnoj grudi.....nista nas pod milim Bogom ne vezuje,pa ipak,ja odlazim tamo jer volim preciznost,ljubav,humor i nezadrzivi optimizam koji se razliva po njegovim redovima....
Hrvatska....u redu....i ja odlazim njih da citam,otud toliko poseta
Srbija...takodje...
Ovi sto svrate jednom....razumljivo je....pogrese adresu,udju na pogresna vrata i kad izadju ne vracaju se....
Bune me ovi sto sto se vracaju a ja nemam pojma ko su......koga ja to imam U Norveskoj,ili Litvaniji,ili Bugarskoj,u Americi,Svajcarskoj,Austriji?

hmmm........


pesma za ovaj suncan dan,Nensi Sinatra

I was five and he was six
We rode on horses made of sticks
He wore black and I wore white
He would always win the fight

Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down.

Seasons came and changed the time
When I grew up, I called him mine
He would always laugh and say
"Remember when we used to play?"

Bang bang, I shot you down
Bang bang, you hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, I used to shoot you down.

Music played, and people sang
Just for me, the church bells rang.

Now he's gone, I don't know why
And till this day, sometimes I cry
He didn't even say goodbye
He didn't take the time to lie.

Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down...

- 13:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2009 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (24)
Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

u nekoliko reci