12

petak

prosinac

2008

Ko u osnovnjaku...leksikon

I ja sam od onih koja dan danas čuva svoj leksić na nekoj od polica u stanu. Znam da ga je ispunjavao Mario iz 7.c koji mi je bio tada velika simpatija, a i okidao je i on na mene, držali smo se za rukice pa sam ga sačuvala da se smijem na odgovore...Iako vam neću reć' niš' novog, evo da se i ja priključim ženskoj populaciji koja je odgovorila na ova pitanjca:

ime:
Dijana

nadimak:
Dinci, Didi, Di, Snupica

da saznam da me neka cura trača, ja bih:
Bila sva jadna i preispitivala se jel to stvarno tako kao što ona priča okolo, a ujedno smišljavala što to kod nje ne valja da joj to prvom prilikom nabijem na nos kad se najmanje nada.

najviše komplimenata dobila sam na račun:
Britke jezičine. Sarkastičnog smisla za humor. Mozga. Nogu. Dupeta. Cica-od kratkovidnih.

kad se osjećam seksi, odjenem:
Britney Spears outfit, rana faza, “Do it to me one more time”. Nabacim pletenice i mašleke. Uglavnom, furka na školarke. Onda takva brišem prašinu i letim s usisavačem po stanu i ukuhavam ajvar i turšiju. Volim haljine i majice golih leđa.

iznenadit ćete se kad vam kažem da nikada u životu nisam:
Probala nikakav drugi opijat osim trave.

najbolji ljubavni savjet koji sam dobila glasi:
Savjeti, čak i oni koje sam poslušala, nisu me doveli daleko, uglavnom više sam se slagala s konstatacijama kad je bad bio u punom sjaju, a najčešće spominjana je bila:"Ma nije on bio za tebe." I to bi istina u svakom slučaju do sada.

posljednji put sam plakala:
Kad sam skužila s kojim &%/$#"!&()$# sam se bila spetljala.
Na svu sreću, nemam više problema s tim, stoga i ne plačem, osim kad sjeckam luk.

mislim da je super kad muškarac:
Ima mozga, dovoljno opće kulture, strpljenja ići u kupovinu sa mnom i u njoj aktivno sudjelovati svojim kritikama i sugestijama, odnosno biti samo moj Fešn guru, a da je heteroseksualan, (da krivo ne skontate, nemam niš protiv onih istospolno orijentiranih, samo da nisu moji kiss), nije mamin sinek, nije škrt i nije ekstremna hrvatina.

totalno sam ovisna o:
Labellu, kremi za lice, gaziranoj Jamnici, finom pivu, siru od kumica s placa

lijepo je biti u vezi, zato što:
Imaš nekog tko te voli zgužvanu od kreveta, raščupanu i što samo ispružiš ručicu i imaš goluba u ruci. I imaš od koga dobiti zagrljaj pred spavanje. I kremšnitu kad dođe doma. I sve. I sve.

znam da sam zaljubljena:
Kad jedva čekam da ga vidim nakon posla i da se sklupčamo pod dekicu skupa. I da su mu super sve moje djetinjarije. I ja u kompletu.

outfit u kojem provodim slobodno vrijeme je:
Ovo će biti ko da listate Gloriu Glam : Trenirka (H&M) 15 EUR, čarape sa roza svinjskim glavama (C&A), 5 EUR, traka u kosi (H&M 3 EUR), šlape Blue bear (Morning glory-rođendanski poklon od S & P-neprocijenjivo)

nikada ne izlazim iz kuće bez:
labella, torbe, žvakača, ključa od auta

može me instant ohladiti kod dečka:
Nehigijena, škrtost, bolesna posesivnost, ovisnost o mami i nogometu


moja najlošija osobina:
Neurednost, kašnjenje


na sebi najviše volim:
Pupak, uha, oba sretan

najčudniji trač koji sam čula o sebi:
Ja sam loša materija za tračanje. Predosadna sam.zijev

moja najgora navika je:
Hladno pivo. Kasni odlazak u krevet tijekom tjedna.

kad je u pitanju fizički izgled:
Fali mi bar još jedna plaća da bih išla na sve što bih željela u jednom mjesecu..od frizure do noktiju. Kao i svako žensko, sama sam sebi predebela. Ako ima dobrovoljaca da mi sponzorira laser za cijele noge, ljubim u čelo i plešem lapdance.

prijatelji me stalno zadirkuju zato što sam:
Spora i stalno kasnim negdje.

I da.. Ozdravila sam.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.