23

subota

veljača

2008

Omamljena svježim zrakom

Ponekad mi dođe smiješno kako je ova naša metropola mala...U dva dana sam skontala da dijelim neka smiješna iskustva iz prošlosti s ljudima koje nikada ne bih povezala ni na kraj pameti da se znaju...i cerekam se ko glupača zadnja..pa tako ispada da se moja dva bivša međusobno znaju, a da ja nisam imala blage veze da se znaju nego sam to posredno saznala opet iz pete ruke, da smo se jedna meni draga blogerica i ja spetljale s istim tipom u različito vrijeme i tako to. Imala sam već sličnih situacija kada sam saznala da se ljudi međusobno znaju u više navrata, recimo, zadnja u nizu je bila da je kćer mog nadređenog cura od poznanikovog buraza koji ima kuću na moru par metara od mog prike i kuma..Sve u svemu, naskakutala sam se danas po brdima i dolinama u deželi, navozila, nakon toga i napapala fino i sad mogu gledat Doru (ne pitajte me ništa..) i umrijet sretna da vidim tko bu nasljednik čuvene štikletine i gosn' Dadeka...Dok cirkus ne počne, treba mi neki jastuk..



UPDATE:
Sva sreća da je bilo ponešto za popit' i zamezit' na stolu i standardna ekipa... Nakon odgledanog, mogu samo reći da neću to tako skoro opet pokušati gledati...Najviše mi je u oči upala Šuputica u onoj opravici ko' iz četvrti crvenih svjetiljki s bolesno utegnutim silikonima.S jedne strane, kužim ženu, investirala u sise, pa ih sad podastire ko na pladnju.Doslovno. O pobjednicima..ajme..mislim da im je bolje da se i dalje drže Harmice...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.