15

petak

veljača

2008

On the road again

Stiže vikend konačno. Jedva čekam. Umorna sam ko pes. Morat ću malo ubit okce sutra after vrk i ondak put pod noge u subotu. Još jedino nisam odlučila kamo točno se ide, ali postoje neki planovi koji se kuju s mojim AFŽ-om...Opet mi rade crvići u guzi, a i mojim djevojčicama...mislim da ćemo malkice vrludati ovaj vikend i usput slušati ovo kao uvod u cijelu priču:



A ondak ću opako opalit' po gasu via Olimje na palačinke i kupanac (ili nešto slično) i raspalit nešto tipa ovog (btw, toplo preporučam ovaj site (hvala Nacrtani!), spotovi su u divx formatu, mogu se i downloadati, raširiti prek cijelog ekrana i jako dobro to sve skupa izgleda u što se može uvjeriti i sami klikom na ovo dolje:



Dosta mi je više ove hladnoće, mraka koji rano pada, kapa, šalova i
rukavica, suhih grana i olinjalih travnjaka..Hoću badić, kupanac, možda i saunu i masažu ako se ovi moji iz uprave sjete da bih mogla ovaj mjesec i pustit' plaće ekipi...Hoću travu zelenu, sjest na bicikl do placa i šetati psa satima bez da cvokoćem...
Eh, da..željela bih priupitati štovano pučanstvo ovdje kako je u onim Toplicama Sveti Martin u Svetom Martinu na Muri??? U tom pitoresknom mjestašcu sam čekala neku devedeset i neku (mislim da je bila '94. ili '95. u pitanju, ali to vama ionako ništa ne znači..Meni znači jer smo se laganini svi ubili...). Bili smo kod Goričanca i bilo je baš super, ali nismo išli na kupanac iza..Anyone???
Trebam odraditi još sutrašnji dan pa je vrijeme da princeza ode u svoje odaje, što toplo preporučam i vama ako spadate u radno sposobnu i zaposlenu kategoriju stanovništva..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.