Slavko Kukec - PiPi

05.03.2010., petak

Da si malo drugačija…

Za malecku
( Charles Bukowski 1920 - 1994 )

Ona dolje pjeva, svira na svojoj
gitari, mislim da je sretnija nego
obično i drago mi je, ponekad malo
poludim i surov sam prema njoj.
Teška je četres’pet kila
ima tanušne zglobove a njene su oči
često istinski tužne.
Ponekad me moje potrebe čine sebičnim
sve mi to preplavi razum
a nikad nisam bio vješt u izvinjavaju.





Da si malo drugačija…

Ponekad ju vidim nasmijanu,
al mnogo češće istinski tužnu;
ni ja se tad ne radujem danu
niti na usnama, njenom imenu.
Ponekad sam prema njoj okrutan,
pravim se da sam dalek, odsutan
i ne pokušavam biti sretan
jer kad je ona tužna, ja sam sjetan.
Volio bih da svira i pjeva
u osmijehu da bude živa,
glasna i tako neponovljiva
baš poput domorodačkih bubnjeva.

Mogao bih tada ko Bukowski
zaboravit na rječnik gosparski
živjeti i pjevati boemski
divlje, sirovo, požudno i zvjerski.

..............................................................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.