Slavko Kukec - PiPi

14.07.2009., utorak

Je li ovo ljubavna pjesma!


Sjećam se, kada sam bio mali
zbrajat sam bolje znao
nego li oduzimati, a učili smo
do broja deset, prvo polugodište.
Ljeto je bilo toplo i dugo,
Karašica plitka i mutna,
al` koga je to onda brinulo,
nas balavurdiju iz ulice Mihaljića, NE!
Kasnije kad sam „stasao“,narastao
baš do visine one; tablice množenja,
pohvalit se moram množit sam znao,
posebice s brojkom pet, al` u imeniku
i nisam bogzna što od ocjena imao.
Naravno, zaljubit sam se znao,
u jednu malu iz druge klupe do prozora,
Sjećam se, napisao sam pismo, kratko,
tekst ne znam al krupna su slova bila,
dugo i teško sam ga pisao, cijeli dan,
jer izbjegavao sam slova č i ć, na kraju
znam, pisalo je: ja te volim!
Možda je dobro da sve to uzalud je bilo,
jer prijatelj, moj najbolji prijatelj
mi je rekao; Neću! Odnesi pismo ti!
Danas radim 12 sati u tvornici,
imam žuljevite ruke i malu plaću
i još uvijek ko špricer miješam č i ć,
al svakoga dana kažem; Ja te volim!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.