skolioza

srijeda, 19.04.2017.

artroskopija kula drugi dio

za dva dana ce biti dva tjedna od moje operacije kuka.
evo kako se osjecam: usamljeno. odbaceno.

to je zato sto nemam blage veze sto sad trebam raditi. doktor mi je rekao da lezim u krevetu sljedeca 6 tjedana. nikakve vjezbe. zabranjeno je sjediti. ne smijem fkektirati nogu vise od 30 stupnjeva. ne smijem stavljati nikakvu tezinu na tu nogu.

prema ovome imam konzervativniju terapiju od ljudi koji su dvostruko stariji od mene i mijenjali su cijeli kuk.

uopce to ne kuzim. k tomu je moj doktor sportski doktor, on je doktor sportasima, profesionalcima.

pa trebao bi htjeti da ne lezim 6 tjedana! koja je svrha toga?

osjecam se uzasno isfrustrirano. nemocno. zasto nisam barem dobila fizioterapeuta da mi dolazi doma?

zasto nikog nije briga da taj kuk zacijeli kako spada?

imam dojam da sve sto kirurzi zele je rezati i onda te prepuste slucaju.

mozda imaju kvotu koliko smiju dati fizioterapija, pa je mene procijenio da sam relativno zdrava pa mi ne treba?

sljedeci utorak idem privatno kod svog kirurga. ne znam kako ne kuzi da uopce nisu novci u pitanju, nego samo zelim da to dobro zacijeli. da ne moram ponovno pod noz.

kad sam bila jucer u bolnici nisu imali ni flastere, nego su mi ranu zalijepili necim provizornim. kupila sam vodonepropusni flaster za 5 kuna u ljekarni.

dok sam poslije anestezije povracala, nije bilo vode da se ispere posuda u koju sam povracala.

na dan operacije sam se prala hladnom vodom, jer nije bilo tople.



- 19:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #