skolioza

nedjelja, 17.07.2011.

slikice kako sam i obecala

evo, znaci to je 5 godina poslije operacije i uz vjezbanje joge u prosjeku dvaput tjedno.

operacija me ispravila za pola, znaci ostala sam s nekih 20ak stupnjeva. ne znam tocno koliko sam imala prije niti znam koliko imam sad tocno, jer to nismo nikad mjerili, odnosno dr. mi nije rekao.

ja mislim da ne vjezbam da bi sve to skupa losije izgledalo, pogotovo ta grba iza. na zadnjoj slici sam se istegnula najvise sto mogu i zanimljivo mi je vidjeti situaciju na desnoj strani. rebra su nekako suzena i onda odjednom nesto tamo u ravnini lopatice je normalno siroko. i onda ispada malo disproporcionalno prema tim suzenim rebrima.

osjecam se dobro nakon operacije - puno bolje nego prije. iako mi je zao sto se nisam pocela baviti jogom prije operacije. ali to u to vrijeme za mene nije postojalo kao opcija.

pozdravljam vas sve, cujemo se!





- 12:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #