01

četvrtak

siječanj

2009

PRVI POST U 2009.!

Bok svima!
Započetak, svima želim FANTASTIČNO SRETNU I USPJEŠNU NOVU 2009. GODINU!!! Nadam se da vi meni želite isto.fino Sorryte što dugo nisam napisala
novi post ali nekako nisam imala vremena. Tu neću pisati ništa o svom dočeku, jer je ovo ipak fan blog, ali možda napišem nešta na blogu s frendicom.

NEWS
-------------------------------------------------------------------------------------
Mary-Kate i Ashley na listi top-celebrity dizajnera u 2008. godini
Super blizanke zauzele su 1. mjesto sa svojom linijom odjeće ,,The Row", inače profinjenoj liniji, te sportskom linijom ,,Elizabeth and James". Ja mislim da su to priznanje stvarno zaslužile jer su, barem meni, njihove kreacije super!
Image Hosted by ImageShack.us

--------------------------------------------------------------------------------------
Nema više!
Stvarno mi je žao, ali mislim da više neću pisati o Rihanni! Sorryte svi njezini fanovi! Više i nisam tako luda za njom kao za sistericama, pa nema više. Mislim da je ovo zadnja njezina slika na ovom blogu!
Image Hosted by ImageShack.us

--------------------------------------------------------------------------------------

Još jedanput, svima želim sretnu Novu godinu, a nadam se da vam i Olsenke žele isto! Evo jedna slatka prigodna slikica!
Image Hosted by ImageShack.us


Naučila sam raditi dizz, zahvaljujući Marty Puuno tnx! Tako smo ja i moja frendica otvorile blog s tim stvarčicama, posjetite ako želite...*Sweet designes* To bi bilo sve! Bokić! :o)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.