26

srijeda

listopad

2011

16.Ljubljanski maraton

U nedjelju je održan 16.Ljubljanski maraton na kojem sam gdje sam trčao dionicu od 42 km.
Po maglovitom vremenu nastupio je veliki broj natjecatelja i to 988 maratonaca i 157 maratonki te 4 038 maratonaca i 1 956 maratonki.Na maratonu je natjecatelj iz Kenije oborio i rekord Ljubljanskog maratona sa rezultatom 2:08.
Ja sam poboljšao vrijeme sa Zagrebačkog maratona - rezultat u Ljubljani mi je bio 4:08:23.
Organizacija natjecanja je kao i uvijek bila na visokoj razini,a broj od 13 000 Slovenaca koji su nastupili u različitim kategorijama natjecanja govori sam za sebe.
Druga najbrojnija nacija na Ljubljanskom maratonu su bili Hrvati,a Talijani tek treći što je spiker i posebno naglasio.
Kada sam ulazio u cilj na Zagrebačkom maratonu nitko nije ništa najavio,ali u Ljubljani su me najavili da sam iz Hrvatske i iz Rijeke! - svaka čast Slovencima.

Sljedeći maraton će startati iz Crikvenice - već sam se prijavio.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.