26

utorak

siječanj

2010

40 km

U subotu sam išao na 40 kilometarsku dužinu koja je pretrčana u Parku i na igralištu.Vrijeme je bilo hladnije i sunčano i vjetrovito što je posebno došlo do izražaja na igralištu gdje je prostor više otvoren zračnim strujanjima.
Nije bilo nekih poteškoća u svladavanju ove dužine s obzirom da sam prije dva tjedna prešao 35 km.
Ovo će biti svakako dobra priprema za maraton koji je u planu.

17

nedjelja

siječanj

2010

1.memorijalna utrka "Ivan Stipaničić"

U Kostreni je jučer održana 1.memorijalna utrka "Ivan Stipaničić".
Vrijeme je bilo hladno i vjetrovito,ali se i pored toga okupilo 57 natjecatelja.
Poznavao sam Ivana Stipaničića sa Zimske lige,ali i sa ostalih natjecanja
(Riječkog polumaratona i "Homo si teć"),ali i sa treninga u Trsatskom parku
i druženja nakon toga.Bio je moje godište,ali ga je teška bolest otrgnula sa trkaćih staza prošle godine.
Njemu u spomen održana je jučerašnje 5.kolo ZL ujedno i Memorijalna utrka.
Nisam bio baš spreman za jučerašnju utrku s obzirom na lakši operativni zahvat u prošli ponedjeljak,ali nisam htio propustiti otrčati utrku u spomen na ljubitelja dugoprugaškog trčanja Ivana Stipaničića.
I tako sam u kategoriji 60+ osvojio drugo mjesto s rezultatom 29:54.
Medalje od prvog do trećeg mjesta nam je podijelila Ivanova supruga Staka i
osobito sam ponosan što sam osvojio medalju u našoj kategoriji Ivane.

09

subota

siječanj

2010

4.kolo Zimske lige u kišnom Kastvu

Danas je održano 4.kolo Zimske lige po kiši i teškom (blatnjavom terenu).
Na natjecanju je sudjelovalo samo 28 natjecatelja što je znatno manji broj od uobičajenog broja na riječkoj Zimskoj ligi.
Rezultat na utrci mi je bio 27:52 što je za samo jednu sekundu slabije nego na Kastvu u 2.kolu što je dobar rezultat s obzirom na današnji težak teren za trčanje.
No i pored toga sam dobio više bodova nego prošli put na Kastvu (u drugom kolu - 72,90 bodova,a danas 73,61 bod) te sam nakon četiri kola sa 301,58 bodova trenutno na 5.mjestu (bio sam 11.)


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.