26

ponedjeljak

listopad

2009

14.Ljubljanski maraton

U nedjelju je održan 14.Ljubljanski maraton uz impozantan broj sudionika
(samo u polumaratonskom trčanju je sudjelovalo preko 5 500 natjecatelja).
Na startu smo ipak uz poveći trud pronašli mjesta gdje smo čekali početak utrke.Dok sam došao do starta trebalo mi je gotovo 3 minute,a onda se još uvijek nije moglo normalno trčati jer za to naprosto nije bilo prostora.
Znao sam da ova utrka neće biti za rezultat,ali sam ipak slijedio brojku od 5 min/km,ali se onaj zaostatak prvih nekoliko kilometara zbog velikog broja sudionika nije mogao tako lako nadoknaditi te sam trku završio s rezultatom od 1:47:16. što mi je najbolje ovogodišnje vrijeme na polumaratonu.
Organizacija utrke je bila izvanredna - svaka čast Slovencima.
U poklon vrećici je bila marama za trčanje,čarape za trčanje i kvalitetna poliesterska majica.Uz stazu je bilo vode,izotoničnih napitaka i voća,a prije dolaska do okrepnih točaka bile su oznake na kojima je pisalo da je do vode još 100m što bi bilo dobro označiti i na utrkama u našoj zemlji.
O velikom broju gledalaca i navijača uz stazu da i ne govorim.Bilo je zaista glasnog navijanja,mahanja zastavama,uz stazu živa muzika i mažoretkinje
(o ovakovoj atmosferi na maratonskom i polumaratonskom trčanju mi u Hrvatskoj možemo samo sanjati).
I još samo nešto - kada su najavljivani ulasci hrvatski natjecatelja u cilj nije bilo nikakovih negativnih konotacija,aplaudiralo se našima kao i ostalim natjecateljima koji su na Ljubljanski maraton došli iz preko 40 zemalja Svijeta.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<center
Na cilju 14.Ljubljanskog maratona


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Lekić nakon istrčanog maratona


15

četvrtak

listopad

2009

Večernjakov maraton

U nedjelju je održan Večernjakov maraton i polumaraton koji se je trčao od Trga Bana Jelačića do Dubrave i natrag preko trga do križanja Selske ceste sa Ilicom.
Na utrci je sudjelovao veliki broj polumaratonaca i maratonaca za naše prilike,a to je gotovo 1 000 natjecatelja.
Vrijeme nije bilo pogodno lovljenje rekorda s obzirom na visoku vlagu u atmosferi,a ona je iznosila gotovo 94 %.
Ove godine sam ostvario jako dobar plasman, a to je treće mjesto u kategoriji 60+ za polumaratonce.Vrijeme na cilju mi je bilo 1:48:50

Sljedeći polumaraton je u Ljubljani 25.ovoga mjeseca.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Lekić i Čotra



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Lekić i Jahn

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.