15.07.2006., subota

Pozdrav

Dragi moji, evo konačno je došlo moje omiljeno razdoblje u godini yes Za par sati putujem u svoj rodni kraj smijeh cerekU planu je puno toga.. neće sigurno biti izležavanja i ljenčarenja.. više nešto kao aktivan odmor. Nadam se da ću napuniti baterije, biti puuuno u prirodi i uživati.. Mislim da neću imati pristup internetu tako da vjerovatno neću dolaziti na blog, a i to je s jedne strane ok. Dobro je malo se odmoriti od modernog načina života.. Baza će naravno biti Konjic, a u planu je posjet Zenici, Sarajevu, Mostaru i Dubrovniku. Malo ću planinariti, kupati se u Neretvi i Boračkom jezeru, igrati se turista po Sarajevu i tako to smijeh Vraćam se otprilike za 10 dana.. dakle bit će to fizički naporan odmor, ali iznimno dobar i blagotvoran za dušu.. Šaljem vam jedan veliki pozdrav i poljubac! Čitamo se i gledamo kad se vratim mah mah

E da. Možete naravno očekivati da ću vas puno daviti svojim dojmovima i doživljajima s puta.. sigurno će prvih par postova nakon povratka biti posvećeno tome. Trebat će mi neko vrijeme da se vratim u normalu pa ću vas moliti za razumijevanje smijeh

Ovaj put u postu nema fotke.. zato prilažem jednu prigodnu pjesmu:

AH, EVO OPET...

Ah, evo opet dođoh u naš kraj,
U naše mile, bregovite strane,
Gdje žarko sunce jače siplje sjaj
Na njive, vode i usjeve rane.

Gdje dom moj stoji uz široki drum
I pred njim stara murva što je davno
Slušala bijesnih turskih konja šum
I zveket mača u sumračje tavno...

Dođoh... i moja smirila se duša
Što plakala je u jesenji dan,
Kad svuda bješe - vjetar, kiša - tmuša...

Što snivo sam ga jedne noći zlate.
A sada?.. Ljupki pogledi me prate
I čini mi se ovo sve ko san.

Antun Branko Šimić



- 00:05 - Komentari (19) - Isprintaj - #


by Nohch

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams