Image Hosted by ImageShack.us

ROKA 470 - JEDRENJE, KAJAK, MTB, TREKING, BIVAKIRANJE..

srijeda, 08.06.2005.

Jedna od epizoda

Jednog dana u Turskim planinama kada smo se odmarali u hladu dobro očuvanog zida antičke gimnazije impozantnog grad TERMESSOSA pala nam je ideja da bismo si mogli kupiti malu jedrilicu. Katarina ima stan u Zadru, a i vozi koji put tatinu 6 m pasaru. Ja sam par godina surfao. Mi to možemo!...samo je pitanje šta ćemo kupiti? Nakon lutanja po plavom oglasniku i po Rijeci gdje smo se nagledali
koje kakvih čuda u ACI Ičić naletjeli smo na broj od Nikole iz JK Istre. I tako..ja sam nazvao i pitao kaj imaju na prodaju, a on mi odmah uvalio NAUTIVELU 470. Bili smo toliki neznalci da smo mislili da ide penta na jedrilicu. Malo po malo, svaki drugi vikend u Zadar,1000 letanja,1000 kruženja,par kornjača i zapalili se opako...a sada idemo i na višednevne gite sa jedrlicom. Nautivela .com

- 01:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>