RANT
verb: to speak or shout in a loud, uncontrolled or angry way, often saying confused or foolish things.
noun: a long, angry and confused speech
Cambridge Advanced Learner's Dictonary

INVECTIVE
noun: criticism that is very forceful, unkind and often rude
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

DIATRIBE
(Greek 'rubbing through')
It now has the more or less exclusive meaning of a rather violent attack on a person or work, couched in vitriolic language.
The Penguin dictionary of Literary Terms and Literary Theory, 4th edition, J. A. Cuddon, Penguin books, 1999

rant

06.07.2007., petak

Frida Kahlo ili kako sam otkrila empatiju

Da je živa, Frida Kahlo danas bi imala sto godina. Moram priznati da za ovu slikaricu i feministicu nisam nikad čula prije nego što sam je gledala u utjelovljenju Salme Hayek.

Ali nije mi žao. Da sam za Fridu Kahlo saznala ranije, da sam njena slike vidjela ranije u životu, sumnjam da bih je danas jednako voljela. Gledati film o njenom životu bilo mi je jedno od mučnijih iskustava u životu. Iako ja svoju kralježnicu nisam sredila niti half as badly kao ona svoju, kad sam gledala taj film, provodila sam još uvijek većinu vremena u krevetu. što od boli nesnosne, što od panike. Ima jedna scena u filmu, u kojoj se Salma Hayek, poluukočenih leđa, krene uspinjati po stepenicama ---- Izvrsna je. Osjetila sam je kako se koči točno u onom dijelu leđa, onom dijelu koji čini stepenice noćnom morom...

I zato su mi ove njene slike najdraže umjetnine na ovome svijetu. Aktivno me podsjećaju - u one dane kad ne boli - da bol nikad neće skroz otić i da usprkos tome i dalje mogu sve što hoću.



U mojoj glavi ova se zove resoursefullness.




A ova dreams of unrealities




A ova relief. Or sometimes pricklies





- 07:55 - rantaj (0) - nosi doma - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ispušni ventil, moj
Jarci, kažu, ujutro mrze sebe, a popodne cijeli svijet. Zmajevi, pak, rigaju vatru. I Jarčica i Zmajica, ponekad se, eto, naljutim. Krene logično, pravo jarčevski, a ubrzo odleti, poput zmaja, bez obzira na eventualnu gravitaciju argumenata koji letenje ni u teoriji ne dopuštaju. I zato sam ovdje: da mogu rantati preko svake mjere kad me pamet napusti, a vatra ispuni.

You have been warned.

rantalica na gmail.com

copyright © 2005. - 2009. by mmp