RANT
verb: to speak or shout in a loud, uncontrolled or angry way, often saying confused or foolish things.
noun: a long, angry and confused speech
Cambridge Advanced Learner's Dictonary

INVECTIVE
noun: criticism that is very forceful, unkind and often rude
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

DIATRIBE
(Greek 'rubbing through')
It now has the more or less exclusive meaning of a rather violent attack on a person or work, couched in vitriolic language.
The Penguin dictionary of Literary Terms and Literary Theory, 4th edition, J. A. Cuddon, Penguin books, 1999

rant

10.06.2007., nedjelja

Hot and heavy

Vruće je, a ja sam debela i neinhibirana. Te mi je važnije odjenuti se tako da mi bude što manje vruće, nego da sakrijem ono što ionako sakriti ne mogu. Yes, I'm fat!

Ipak, ljute me bezobrazni komentari po cesti. Ako se nekome ne sviđaju moja debljina ili moj izgled, ne moraju me gledati. Kao da sam, samo zato što sam žensko, stavljena na ovu planetu for the sole visual enjoyment of males. Hello?!?! Let them get a fukcing magazine for that.

I ja se stalno živciram kak su ljudi glupi. Ali ne idem za njima po cesti i ne pitam ih je su li se rodili takvi zaostali ili se samo aktivno trude da to postanu... Ponekad pomislim da bih možda i mogla.

A onda se svaki put sjetim zašto mi to dovikuju, zašto me komentiraju. Boli ih kurac za moj izgled, neku estetiku ili moje zdravlje, - neeeee!. Ono što njih sve, kao i žene koje me ispod oka promatraju, i curice koje mi se čude, i tipove kojima u očima vidim da se bore sa svojim verzijama kost-i-koža-s-naslovnice.demonima dok mi bulje u grudi, doista smeta jest samo jedno - I like being me!

I stoga -

like your body

- 12:18 - rantaj (2) - nosi doma - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ispušni ventil, moj
Jarci, kažu, ujutro mrze sebe, a popodne cijeli svijet. Zmajevi, pak, rigaju vatru. I Jarčica i Zmajica, ponekad se, eto, naljutim. Krene logično, pravo jarčevski, a ubrzo odleti, poput zmaja, bez obzira na eventualnu gravitaciju argumenata koji letenje ni u teoriji ne dopuštaju. I zato sam ovdje: da mogu rantati preko svake mjere kad me pamet napusti, a vatra ispuni.

You have been warned.

rantalica na gmail.com

copyright © 2005. - 2009. by mmp