"Carpe Diem"

srijeda, 28.11.2007.

SMISLENO BESMISLENA PITANJA

Neki dan sam doživio "prosvijetljenje" i shvatio kako ljudi postavljaju jako "smisleno besmislena pitanja". Kako sam se zaposlio u Pet-shopu sa oko 120 akvarija, kao akvarist, jedna mi prijateljica dolazi u posjet s vremena na vrijeme. Jednom me je nazvala i pitala: "Imate li tamo vode!?", na što sam ja ežerno odgovorio: "U pizdu materinu, imam ovdje 120 akvarija, ako ovdje nema vode di ima!?" i počeo sam malo misliti... Tada sam shvatio da misliti nije dobro jer me jako boli, pa sam samo izbvalio nekoliko jako smislenih pitanja, koja nemaju veze sa vezom:


Zašto ljudi naruče dupli cheeseburger, veliku porciju pomfrita i light coca colu???


Zašto žene ne mogu staviti maskaru zatvorenih usta?


Zašto je riječ "skraćenica" tako dugačka?


Zašto, da bismo ugasili Windows, moramo prvo kliknuti na "start"?


Zašto se sok od limuna pravi od umjetnih dodataka, a deterdžent za suđe
s mirisom limuna od pravih limuna?


Zašto ne postoji hrana za mačke s okusom miša?


Zašto je igla koju upotrebljavaju za eutanaziju sterilna?


Sigurno ste vec culi za neuništive crne kutije u avionima... Zašto ne
proizvode čitav avion od takvog materijala?


Zašto uvijek jače pritiscemo tipke daljinskog kad su baterije skoro
ispražnjene?


Zašto peremo ručnike koje smo koristili nakon kupanja? Zar ne bismo
trebali biti čisti u trenutku kad se brišemo njima?


Zašto piloti kamikaze nose kacige?


Kad zadaviš štrumpfa, kakvu boju on tad poprimi?


Kako table s natpisom "zabranjeno je gaziti travu" dospiju na sredinu
travnjaka?


Što je to covjek pokušavao uraditi onog trenutka kad je otkrio da krava
daje mlijeko?


Ako je riječ u rječniku nepravilno napisana, kako ćemo to primjetiti?


Da li i radnici u liptonu (ice tea) imaju pauzu za "kavu"?


Zašto se "odvojeni" piše jednom riječju, a "svi zajedno" s dvije odvojene?


Ako želim kupiti novi boomerang, kako da se riješim starog?


Zašto prodavaonice otvorene 24 sata na dan imaju brave i lokote?


Zašto pivo i vino spadaju u prehrambene proizvode ako ih nesmiješ konzumirati dok voziš?


Ako Pamela Anderson doji, je li mlijeko iz vrećica?


Zašto kada ti policija stavlja lisice, nejčešće te prvo prebije kao vola, ali kada te sjedaju u patrolno vozilo, obavezno paze da ne lupiš glavom u krov automobila?


Ako je zabranjeno obavljati nuždu u moru, zašto se većina kanalizacijskih odvoda slijeva u more?


Nemam više inspiracije, ali ako vi imate neko užasno besmisleno smisleno pitanje, slobodno ga postavite u komentaru.

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 12:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (18)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SEIZE THE DAY
    (Rakija je zakon!)



    rakijajezakon.blog.hrWeb


    powered by FreeFind

    PRAVILA:
    -burninmadSpam je strogo zabranjen! (sve spamove automatski prijavljujem!)dead
    -zalivenProvokatormia zabranjujem komentiranje na blogu.headbang
    -partyTekstovi su moja autorska dijela! (izuzev tekstova koje sam dobio mailom ili tekstova koji su linkirani na izvor.)thumbup
    -greedyAko želite neke od mojih radova, uvijek me možete kontaktirati ili komentarom ili na mail: rakija18@net.hr. Možemo se dogovoriti i o daljnjoj objavi mojih radova na tuđim stranicama.naughty
    -yesBlog je zaštićen Copyrightom!yes

    MOJ BLOG MOŽETE PODRŽATI:
    Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



    Myspace Graphics


    _____________________________
    Ako želite da ovdje zablista i vaša reklama, javite se na rakija18@net.hr
    _____________________________

    Counter Stats
    jobs
    jobs Counter

    Posjetitelja On-line