"Carpe Diem"

četvrtak, 09.11.2006.

Gospodar bureka: "Povratak sina Bukvimirovića" (2. poglavlje)

2.Poglavlje
"Tunel i grad Travulja"


Dok su Bobo, Stanimirović hodali kroz šumu, Gojko, njihov vodić je postajao sve čudniji. Istina, jeo je lude gljive u međuvremenu, ali nije bio čudan zbog toga. Gojko je sve češće razgovarao sam sa sobom: "Kada hoce da bude prava vrijeme da zaoljala malja šiptar!?... Uskora moja zljato... uskora... Mi odvede malja šiptar u tunelj! i kada malja šiptar uđr u tunelj, se zadaviju od ugljični moniksida! DA!!! ZLJATO BITI SAMO MOJA! Misljiš naša?! DA...da.. njaša... ubrzo." Odveo ih je do ceste koja je vodila do Samirramizove pečenjare, koja se nalazila iza planine kroz koju je prolazo... TUNEL!
Sljepo su pratili Gojka koji ih je doveo do ulaza u tunel. Stanimirović mu nije vjerovao te je pitao Boba: "A da mi krenemo autostopom? ovaj tunel mi izgleda jako dug i nema svijetla... bili bi sigurniji kad bi našli prijevoz.", ali Bobo mu odvrati: "Šta je? Stislo ti se!? ti tu stopiraj,a ja i Gojko idemo pješke!" na što je Gojko počeo zadovoljno trljati ruku o ruku. "Sada jedna malja šiptar manje za prikljati...", rekao je gojko tiho samome sebi.

Grga i Papak su došli u grad Travulja i stali ispred najviše zgrade i Grga kaže Papku: "Ovo je jako osjetljivo vrijeme... Pazi što govoriš pred kraljem! Nemamo dovoljno cuge za pijanku, a fali nam i vojske za napad na Samirramizovu pečenjaru, zato mu nikako ne spominji silovanog Boromira! ...kad bolje razmislim, ti ćeš samo zasrati stvar, pusti mene da obavim govor.". Papak je na to pristao.
Ušli su u glavne odaje. Kralj Čempresomir je sjedio na svome prijestolju. Grga mu se obrati: "Čempresomire, gde si!? šta ima kod tebe!? nego, reci mi... koliko imaš vina u podrumu... znaš malo smo kratki na cugi jer smo napravili sedam fešti u četri dana... pa ako me kužiš...", na što će on: "A ima vina, nego, reci ti meni... ZAŠTO MI JE SIN SILOVAN U ŠUPAK OD STRANE ŠIZOFRENIČNIH PEKARA, A POLICIJA JOŠ NIŠTA NE PODUZIMA!?", Grga će začuđeno: "Od kud znaš da je silovan!? To ti nismo namjeravali reći do poslije partyja!". "Vidiš ovaj vibrator!? To je bio Boromirov najdraži vibrator, a baterija je puna! TO MOŽE ZNAČITI SAMO DVIJE STVARI! ILI JE MRTAV ILI SU MU PROŠIRILI GUZNI OTVOR!!!", kaže Čempresomir. Grga mu objasni: "Glupane, biti će vremena za žaljenje i lomljenje koljena kasnije! sada trebamo tvoju pomoć! Prvo moramo skupiti vojsku da obranimo Travulju od šizofreničnih pekara iz Samirramizove pečenjare, zatim ćemo napraviti još jedan party, pa ću ti dozvoliti da ovom malom papku Papku slomiš koljena i kičmu ako želiš.", na što je kralj veselo pristao. "Sada zapali svjetionike da pojačanja krenu. Trebat ćemo svu raspoloživu pomoć... ovi pekari slušaju turbo folk! Kralj je odmah naredio da se zapale svjetionici te da saveznici dođu u obranu Travulje, turbo folk nije za zezanje. Dvije pjesme su dovoljne da i najinteligentniju osobu na svijetu spuste na razinu retardiranog petogodišnjaka...
Svijetionici su zapaljeni, a saveznici su krenuli. Sprema se najteža bitka koju su naši junaci ikada vidjeli.


ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 19:42 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (18)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SEIZE THE DAY
    (Rakija je zakon!)



    rakijajezakon.blog.hrWeb


    powered by FreeFind

    PRAVILA:
    -burninmadSpam je strogo zabranjen! (sve spamove automatski prijavljujem!)dead
    -zalivenProvokatormia zabranjujem komentiranje na blogu.headbang
    -partyTekstovi su moja autorska dijela! (izuzev tekstova koje sam dobio mailom ili tekstova koji su linkirani na izvor.)thumbup
    -greedyAko želite neke od mojih radova, uvijek me možete kontaktirati ili komentarom ili na mail: rakija18@net.hr. Možemo se dogovoriti i o daljnjoj objavi mojih radova na tuđim stranicama.naughty
    -yesBlog je zaštićen Copyrightom!yes

    MOJ BLOG MOŽETE PODRŽATI:
    Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



    Myspace Graphics


    _____________________________
    Ako želite da ovdje zablista i vaša reklama, javite se na rakija18@net.hr
    _____________________________

    Counter Stats
    jobs
    jobs Counter

    Posjetitelja On-line