SAE vs. DUŠKO RADOVIĆ

srijeda , 29.11.2017.

Duško Radović: PLAVI ŽAKET

Baš sam bio u plavom žaketu
kada sretoh Vasiljević Cvetu.
Da l zbog mene, da li zbog žaketa,
prevari se, okrete se Cveta.

Ja joj rekoh:"Dobar večer, Cveto,
s dopuštenjem - malo bih prošeto..."
Da l zbog mene, da li zbog žaketa,
prevari se i pristade Cveta.

Taman sve to - kad zalaja pseto!
Ja joj rekoh:"Drž se mene, Cveto!"
Da l zbog mene, da li zbog žaketa,
prevari se, pridrža se Cveta.

Beše leto kad je božur cveto,
ode pseto, ja u polje skretoh.
Da l zbog mene, da li zbog žaketa,
prevari se pa skrete i Cveta.

I logično, s obzirom da skretoh,
plavi žaket na livadu metoh.
Da l zbog mene, da li zbog žaketa,
prevari se i spusti se Cveta.

Prođe leto i još pet-šest leta,
sad se Cveta mojom kućom šeta,
iz razloga ekstra kvaliteta,
da li mene ili mog žaketa.
.

Sven Adam Ewin: IZ CVETINE PERSPEKTIVE

Zadnji stih sam čito, čito, čito,
Svrbilo me pa sam Cvetu pito:
Draga Cveto, mene mlogo smeta,
Ako beše samo zbog žaketa!

A Cveta će: Svene, kućo stara,
Pitaš je li Duško imo „dara“?
Za pesmu bi bila prava šteta,
Da je bilo samo zbog žaketa.

Kad je žaket na livadu meto
Ja mu stavih, ko bajagi, veto:
To što misliš, bit će malo teže!
A on šuti… I kraj mene leže.

Neću! Nemoj!... A muško ko muško,
Prevari se… Pa navali Duško.
Laže pesma. Nikad nisam krila:
Što sam snila, to sam i dobila.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.