Houm pejdž

31.12.2007., ponedjeljak

Rez i Me

Starim.
Ne zaključujem to samo zato što ispraćam još jednu Staru godinu.
Primjećujem da sam ušla u srednje godine.
Napokon sam treskom zalupila vrata i ostavila mladost-ludost iza sebe.
Sad kao neki lik iz američkog trilera B produkcije teško dišući stojim naslonjena na ta vrata, sretna što sam preživjela i pobjegla u zadnji čas, desnim rukavom brišem hladni znoj s čela te koristim ovaj trenutak dramaturške stanke da prikupim snage za dalje i usput malko razmislim.
Nikad nisam radila završne račune na kraju godine niti donosila novogodišnje odluke i planove. A ove godine bome već danima uglavnom o tome razmišljam. Dakle, definitivno je to to. Starim.
Ne samo da ću napraviti sažetak godine koja odlazi, nego ću i napraviti plan i program za sljedeću te sve to skupa još i objaviti tu na blogu.
Neću daviti godinom koja izmiče. Moram priznati da mi je drago što odlazi. Bila mi je to teška godina. Godina velikih padova. No, što drugo i očekivati od godine koja vam počne maminim sprovodom.
Doduše, bilo je i divnih stvari, vrlo svijetlih trenutaka i dragih ljudi, ali ovu ću godinu pamtiti po tome što sam dotakla dno. Doslovce. Emocionalno i ljudsko. Ne ponovilo se.
Za sljedeću godinu imam pregršt planova i odluka.
1. Rješavanje stambenog pitanja. Što će reći kupnja većeg stana.
2. Poslovni uzlet. Taj je počeo već ove godine, nekako stidljivo, ali udarila sam temelje i dat ću sve od sebe da sljedeće godine krene punom parom.
3. Reduciranje loših navika. Doduše, još se nisam spremna odreći svojeg najvećeg poroka - nikotinske ovisnosti, ali nastojat ću smanjiti na najmanju moguću mjeru. Također ću više spavati, zdravije se hraniti i više se kretati. Najozbiljnije vam kažem. Da, da, naročito vama koji u nevjerici odmahujete glavom :)
4. Putovanja. Na vidiku je jedno prekooceansko, ali i nekoliko 'kraćih' po Europi. Jupiiiiii!
5. Pribavljanje kompleta kristalnih čaša i vitrine u koju ću ih staviti te ih iz nje često vaditi kako bih u njima svojim prijateljima poslužila piće.
Popis nije predugačak, ali je prilično ambiciozan, zar ne?
Dragi moji blogeri, blogerice i ostali posjetitelji ovog bloga, želim vam svima sretnu, berićetnu i veselu 2008. godinu!
- 00:01 - Komentari (10) - Link na ovaj članak