Hram bez suštine

< ožujak, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (2)
Srpanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Vlasnik ovog bloga je dječak koji je ostvario svoju životnu želju i postao profesionalni pisac. Trebale su mi godine kako bih počeo pisati iole upotrebljivo, pa opet, gadim se tolikima. Ovaj blog je pokušaj, ne puno više od anonimnog, eksperimentiranja s pisanjem. Neki možda vjeruju da su avangardnim zbivanjima s početka 20-og st. istrošene sve mogućnosti i novine dovedene svršetku, ali kažem Vam: čak i jedan "novinarski" pisac zakucava i poentira! Ne želim se nikome zamjeriti, ali ja volim r'n'r i pjevač jednog stoner metal banda rekao je da rock nije mrtav i da "best is yet to come". Volio bih u to vjerovati jer Rog Obilja i dugačko lice nekog glumca jesu stvari koje nikada neću imati, ali zato obećavam da ću otići s više od cvileža.

Linkovi
eve zmajevska
viviana
stop nasilju nad ženama

Saisho
Prije nego sam počeo proučavati Zen, gore sam vidio kao gore, vode kao vode. Kada sam malo upoznao Zen, gore su prestale biti gorama, a vode vodama. Ali sada, kada sam shvatio Zen, našao sam mir: opet vidim gore kao gore, a vode kao vode.

Dokumenti
Sedam propovijedi mrtvima
Tolstojevo evanđelje
Knjiga Henokova

12.03.2017., nedjelja

Što biste rekli sebi od 25 godina?

Utrka

Što bih napisao sam sebi kada sam imao 25 godina?

2000. sam imao 25 godina. Ranije kada sam bio dijete mislio sam gdje je još ta 2000.-ta, tada ću imati čak 25. Danas imam 41.
Rekao bih si da više smijem. I činiti i griješiti. Što god moraš, morat ćeš s ili bez straha. Stvari će se rješavati, ali moraš i ulagati. Također, ako moraš ulagati do granice svojih mogućnosti – bolje pusti.
Bog te nikada neće ostaviti.
Ljubav, zahvalnost i suosjećanje se ne mogu prekomjerno razvodniti – želi ih svima.
Nije bitno kako izgledaš. Kome jest taj te ne voli. Gnjev ubija – oprosti onima koji su te prevarili – u bilo čemu. Nema potrebe da budeš drukčiji od svih – radije budi dobar prema svima – iluzija je da zločesti imaju sreće.
Nemoj nikoga kriviti za negativne stvari – život je takav. Nitko nije kriv – ni drugi, ni Bog, ni đavo, ni ti sam.
Nećeš propasti ako odustaneš od nečega jer to ne možeš podnijeti.
Nije sramota pokušati se ubiti – strašno je ubiti se.
Tvoji roditelji nisu savršeni, oni su jednostavno bili i jesu. Budi otvoren prema njima i vidjet ćeš da su ljudi. I ako su loši – oni su ljudi. I ne boj se da će te kazniti jer i ti imaš pravo odlučivati za sebe. Tijek vremena je neumoljiv. Isto tako kada učiš svirati gitaru moraju se razviti žuljevi.
Doći će vrijeme kada nećeš biti mlad i lijep, ali više te neće biti briga.
Ne zamjeram ti povrijeđenost, ali zamjeram ti podmuklost i osvetoljubivost.
Ne mogu te zaštititi od zla, ali iskustvo će se pobrinuti za tebe.
To što ćeš na koncu umrijeti neka bude tvoja snaga jer život jest izraz ljubavi, ali bezuvjetan. Bezuvjetno izazovan, težak i pun velikih žalosti i malih sreća – dopusti svemu tome.
Dopusti izraziti se.

- 18:32 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.