Hram bez suštine

  siječanj, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (2)
Srpanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Vlasnik ovog bloga je dječak koji je ostvario svoju životnu želju i postao profesionalni pisac. Trebale su mi godine kako bih počeo pisati iole upotrebljivo, pa opet, gadim se tolikima. Ovaj blog je pokušaj, ne puno više od anonimnog, eksperimentiranja s pisanjem. Neki možda vjeruju da su avangardnim zbivanjima s početka 20-og st. istrošene sve mogućnosti i novine dovedene svršetku, ali kažem Vam: čak i jedan "novinarski" pisac zakucava i poentira! Ne želim se nikome zamjeriti, ali ja volim r'n'r i pjevač jednog stoner metal banda rekao je da rock nije mrtav i da "best is yet to come". Volio bih u to vjerovati jer Rog Obilja i dugačko lice nekog glumca jesu stvari koje nikada neću imati, ali zato obećavam da ću otići s više od cvileža.

Linkovi
eve zmajevska
viviana
stop nasilju nad ženama

Saisho
Prije nego sam počeo proučavati Zen, gore sam vidio kao gore, vode kao vode. Kada sam malo upoznao Zen, gore su prestale biti gorama, a vode vodama. Ali sada, kada sam shvatio Zen, našao sam mir: opet vidim gore kao gore, a vode kao vode.

Dokumenti
Sedam propovijedi mrtvima
Tolstojevo evanđelje
Knjiga Henokova

06.01.2017., petak

Epiphany

Dopuštenje za greške


Što bi moglo biti zajedničko kitovima ubojicama,
ljudima i svijetu Gospodara prstenova?
Jesu li prvo bili ljudi ili vampiri?
Jesu li ljudi od orka i orki ili orci od ljudi?
Pokaži mi da smijem.
Ne sjećam se kada sam zaboravio lijekove.
Ne sjećam se kada sam.
Pio.
Zlostavljam muziku
kopanjem po nosu.
I, evo me. Gary Oldman – Drakula.
Čudnovati dokumenti koji
Opsesivno privlače. Ne želim zadati naporan plan.
Uzmite ovaj kolač – s kremom One. Je-li-Da.
I oni – kitovi.
I oni – orci.
I oni – vampiri.
I oni – ljudi.
Biraju što će jesti. Bezbožna muka discipline.
Kada ćeš staviti. ono. prozračno.
Ja ne znam kako.
Ne znam kakav je to drveni brod.
Ne znam koja vrsta udice.
Ovakva sranja su bila u vremenima parnjača.
Ovakva sranja su prethodila svijetu hobita.
Ne morate mi vjerovati.
Ako je mjuza dovoljno dobra otet će te ma koliko ozbiljnom poslu.
Vjeruj!
Pokori se!
Ne omalovaži stariji kalendar...
To je otac onog homoseksualca
koji mi je šaputao
Svojim Slatkim Usnama.
Ne pristadoh.
Gary Oldman – Rosenkranz.
Dopuštaš mi
Život držati u šaci – Pokušao sam
i sada plačem
jer ne bjeh životvoran
Život mi je počeo slikarijom
Život će mi otići bez pamćenja i osjetila.
Ovdje je otisak moje ruke.
U snijegu su šapice. Kako da vjerujem?
Sve smo preokrenuli. Žrtve su svuda okolo...
Nikakav blagoslov ne može blagosloviti čovjeka.
Carl Sagan - Kontakt.
Sigurno sam bio Tycho Brache u prošlom životu.
Nekakav polučarobnjak svakako. Dobre obleke željan...
Nekakav češki vladar sklon magiji i magičarima.
Dopustite da se osladim Dopuštenjem za Greške.
Kao Lotova žena – stup soli.
Kao ne znam tko – led.
Kao ja – hrpica pepela.
Daj mi zapaliti još pokoje drvo – triješće, cjepanicu
Dok moje srce još kuca
Jer to je jedini način
Prije nego što me vjetar raznese
Po aerodromu.

- 11:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.