nitko nije otok

ponedjeljak, 28.01.2008.

tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac, plačaš režije

Dugo me nije bilo, jel' da Fato?
Malo zbog toga, što nemam SVOJE osnovno sredstvo za rad, ili ti ga komp.
Malo zbog toga, što me čopila nekakva linost, bezvoljnost, učmalost, sivilo.
Malo zbog toga, što kad sam takva drekasta ne volim o tome pričat i prenosit to na druge.
Malo zbog toga što sam čekala da to moje stanje sranje prođe.
Malo zbog toga što takva i ne znam o čemu bi pisala.
Malo zbog toga što ne znam jel' me prošlo.
Jer livi blizanac viče, je.
Desni viče, nije.
E zbog toga jer se Koraljkine, jedna razumna a druga bezumna, svađaju radi frajera, a ova moja dvojica oko samih pizdarija
Da mi je bat na tren imati te dvi.
I tako, jebo ih ja, moji se blizanci već par mjeseci svađaju oko režija.
Livi viče, plati.
Desni kaže,sutra ću.
Livi viče, plati.
Desni kaže, gadi mi se.
Livi viče, plati.
Desni kaže, gadi mi se zbrajat.
Livi viče, plati.
Desni kaže, gadi mi se zbrajat iz miseca u misec punih dvadeset i sedam godina.
Livi viče, ko te jebe, ko ti je kriv.
Desni kaže, Roker.
Livi drekne, plati.
Desni kaže, jebi se, platit ću večeras.
Režije su plačene.
Struja.
Plin.
Pričuva (tko koga pri čemu čuva).
Otplata stambenog kredita.
TV pristojba.
Čistoća.
Neki drek od 32 kune,nemam pojima šta je to.
Vodoopskrba.
H1.
T com pretplate.
Internet.
Kredit.
Ukupno 3500 kuna.
Master se fala blogu plaća sam, ili ti ga , skida sa računa.

Ne znam kako drugima, ali meni je to postao jako gadljv zadatak.

- 01:11 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.