nitko nije otok

srijeda, 04.04.2007.

blackout

Evo slušam svog Hiphopera na radiu 101, emisija o hip hopu. Drago mi je radi njega, makar sve ostalo stoji od kad je, kako on kaže, sve hip hop. Blackout, uvijek utorkom, ovako kasno. Slušam, i valjda što je moj, sviđa mi se. Dvije pjesme. Solidno, jer im CD nije izašao.
Moja generalka je ipak napravljena, jučer. Još mi ostaju za sutra ormari, to , zimska garderoba da se spremi. Ipak gotovo. Morala sam, jer, to mi je nekako navika za Uskrs, a i idemo u Dalmaciju. Hiphoper ostaje sam pa će mi biti lakše kad se vratim.
Tako sam sretna što idemo. Danas sam gledala doček vaterpolista, televizija na sav glas, i ja u duetu sa Mišom opičila Dalmacija u mom oku. Jebote, uvijek mi suzica krene na tu stvar. Što ti je nostalgija.
Evo ga na, već se vratio, mama......................

- 00:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.