nitko nije otok

petak, 23.02.2007.

rođendan

Danas je mom Rokeru rođendan. Čestitanje smo obavili noćas. Negdje iza pol jedan Hiphoper se prvi sjetio, kao prošla je ponoć, pa da tati čestita. Baš sam se iznenadila.Jebote, nema dugo, smo skužili da nema pojma koliko mu godina ima otac, ni koliko ja. Sve nešto otprilike.Oćito je savlado lekciju. A ja ovog svog kubala koji mu je po redu, neće da kaže na glas. Nema dugo je izjavio kako mu se sve promjenilo od kad je napunio 50. I to ne meni, već onako ozbiljno, u nekom razgovoru, svojoj šogorici. Baš ga je puklo. Muški klimaks. To definitivno postoji. Samo ne znam jel i oni dobiju valunge.I još nešto, oni izgleda, iz cijeloživotnog puberteta, prelaze ravno u klimaks. Ovaj je zaključak izveden što po sinu, što po mužu. Sve je u glavi, jer ja svoj 50-i nisam doživjela tako. Dobro, počinje te bolit ovo, bolit ono, ali ništa strašno, da imam love koliko treba nebi valjda ništa bolilo. Nema mi ga, baš danas je morao na put. Upravo mi je poslo poruku, šalje pusu Fati svojoj. To nam je interna zajebancija. Meni je to znak da je dobro, dobre volje, i da me voli.
Unatrag kad malo pogledaš , jebena smo mi generacija. Pooženili se 80-ih, prošli sve moguće nestašice, redove za banane, pelene, meso,iskobeljali se iz toga, počeli dobro živit, i dođe RAT. Još se nismo iskobeljali iz toga, nema kažu više trećeg staleža. Ma nije nama loše, nedaj Bože, samo da mi je smanjit minus na računu. Bilo bi nama i bolje da je moj Roker trgovac a ne umjetnik. Mogla bi i ja biti trgovac, ali nisam. Zato sam ponosna Fata (i kod mene je to znak da sam dobro, dobre volje, i da ga volim ), jednog pravog Umjetnika.
Na poslu stalno sranja. Nas 20-ak pod stalnim mobingom. Ne može nitko shvatit. da tolika količina VSS ljudi, mogu biti ovce i bojat se jako. A radimo kao human posao. Drugi nam se dive, radimo sa djecom sa posebnmim potrebama. Hrpa nas ima hrpu staža,i još smo dobro, volimo te klince. Sve bi bilo super da nema NJEGA, čistog psihopate.Vremena su je....,i normalno je da se ljudi boje, jer od 20-ak ostalo bi nas par i tih par bi naje.....
Došo doma moj Hiphoper, a petak navečer. Šta to znači da nije u Akvariusu. Još jedan moj koji će postati izgleda Umjetnik.Moram, ma ne moram baš, ali idem van iz sobe.

- 01:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.