website metrics

nabrzaka

nedjelja, 19.04.2009.

81. post. Tri čuda iz Kine

1. Sebastian Vettel i Red Bull
Najjednostavnije bi sad bilo samo kopirat i pejstat post koji sam napisala nakon Monze prošle godine sa svim pohvalama Sebastianu Vettelu jer je, u istom veličanstvenom stilu, takav uspjeh ponovio i danas u Kini. Kišna utrka, start s pole positiona i pobjeda bez ijeden jedine greške. Svaka čast. Drago mi je i zbog Webberova drugog mjesta, jer kako su to Blažičko i Novak bezbroj puta spomenuli, taj je čovjek imao toliko peha u karijeri da je pravo čudo što je još uvijek živ i vozi Formulu 1. Koliko smo ga samo puta vidjeli da s pozicije među osvajačima bodova parkira bolid u boks ili negdje pored staze? Svakako previše. Čestitke vozačkim zvijezdama Red Bulla, kao i cijeloj ekipi, složili su odličan bolid i obavili sjajan posao. Naš je komentatorski dvojac danas nekoliko puta spomenuo i glavnog dizajnera leteće ekipe, Adriena Neweya koji je, iz svega što sam o njemu pročitala, jedan prilično osebujan lik, ali ja ga se ipak uvijek sjetim iz onog razdoblja nakon Ayrtonove nesreće i suđenja u Italiji. Za one koji su premladi da bi se toga sjećali, Williamsov bolid kojeg je Ayrton vozio u Imoli 1994. bio je Neweyev dizajn i čitala sam da se čovjek kasnije godinama grizao i krivio zbog onoga što se dogodilo. Ali dobro, nije ni u redu da to spominjem baš danas kad je njegova ekipa ostvarila prvu, i to dvostruku, pobjedu. Newey je ipak pravi majstor i ponovno na pravu velikog uspjeha. A evo i prve izjave Christiana Hornera nakon utrke: "It's a breakthrough result for us. It's a long season ahead, and we can see that we're competitive with both drivers, so I think the sky's the limit." Sretno!
2. Flavio Briatore
Kakav lik! Flavio je nešto poput našeg Keruma, jednake sposobnosti izvaljivanja gluposti i jednako masne fizičke pojavnosti. Briatore je u Kini imao nekoliko bisera, a najbolja je izjava za Gazzetta dello Sport da u njegovoj ekipi voze svjetski prvaci (jel mislio na Piqeuta možda?), a da se sad za naslov bore dvojica od kojih je jedan zamalo otišao u mirovinu (Barrichello), a drugi je dobar momak, ali paracarro - talijanski izraz za nekog tko je spor kao stup uz cestu (Button). A onda se sjetio da će Brawn GP uskoro dobiti Hondin dio naknade za sudjelovanje u ovogodišnjem prvenstvu - oko 30 milijuna dolara - a budući da Brawn više nije Honda nego je u prvenstvo ušao kao potpuno nova ekipa, Briatore želi da tih 30 milijunčeka ostale ekipe podijele među sobom. Živa komplikacija, a s Flavijem nikad mira.



3. Ron Dennis
U sjeni ostalih vijesti iz Kine ostala je objava Rona Dennisa o potpunom napuštanju svih poslova vezanih uz Formulu 1, nakon dugih 40 godina rada u tom sportu. Njegov je odlazak odigran na nekako tajnovit i dosta ružan način koji, što god mislili o Dennisu, sigurno nije zaslužio. Novinari pišu da tim potezom zapravo pokušava spasiti McLaren od drastične kazne koju bi ekipa mogla zaraditi na saslušanju oko liegatea, a neki su objavili čak i da je odlazak posljedica loših odnosa s Hamiltonima, posebice sa starijim. Popularni Anthony Hamilton navodno ne ljubi pretjerano Dennisa, smatra ga arogantnim (ovo je za umrijet od smijeha) i razmišlja o premještanju svojeg sina u neku drugu ekipa. I tako je Dennis morao otići da bi Lewis ostao. To su sve neprovjerene informacije tako da neću previše suditi jer ne znam koliko u tome ima istine, ali malo sigurno ima jer je Lewis u razgovorima s novinarima u Kini na pitanja o Dennisu odgovarao vrlo hladno, ravnodušno i nezainteresirano kao da nije riječ o čovjeku koji ga je od njegove 13 godine pripremao za dolazak u Formulu 1. Po portalima se šapuće i da su McLarenovi mehaničari jako ljuti na Lewisa što je za laganje u Australiji okrivio Davea Ryana koji je zatim dobio otkaz, nakon 35 godina rada u momčadi, i što se počeo prijetiti da će ih napustiti dok oni ulažu ogroman trud u njegove uspjehe. Nešto od toga također se nazire u Lewisovim izjavama, npr kad je na pitanje da komentira neku izjavu Martina Whitmarscha rekao ""That's nothing to do with me. I'm here to race and I have to focus on doing my job. What the team decides is up to them. You should speak to them." Nikad prije od Hamića nisam čula takvo distanciranje od ekipe, nikad prije nije govorio "oni", ali čini se da je došlo i to vrijeme. Nešto se gadno događa u Wokingu. Možda je jedan od komentatora na F1 portalima zanimljivo predvidio ... This team will self destruct in: 5.... 4.... 3.... A u Ferrariju su vjerojatno već na korak do nule :)

- 12:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...