website metrics

nabrzaka

četvrtak, 11.10.2007.

20. post. Susret forumaša/formulaša

Već su mi prigovorili što još nisam napisala kako je bilo na druženju ljubitelja Formule 1 prošle nedjelje u Klinčeku ali, vjerujte mi, imam dobro opravdanje. Naime, najela sam se ludih gljiva. Doslovno. :-) Prije par dana na Sljemenu sam jela neku predobru juhu od gljiva i od tada nisam baš svoja, tj. nije mi baš dobro. Jučer mi je bilo čak toliko zlo da nisam otišla na posao. A ja, believe it or not, uvijek idem na posao. To je tek drugi put da sam izostala s radnog mjesta. Prvi put mi se dogodilo još prije tri godine u Večernjaku. Probudila sam se jedan petak, 1. travnja, s ukočenim vratom, a to je tolika katastrofa da nisam mogla doći do WC-a, kamoli do Slavonske avenije. I nazovem ja u redakciju, kažem kolegama da neću doći na posao, a oni kolektivno umru od smijeha jer je bio prvi april i mislili su da ih zezam. Kad se nisam pojavila do kraja dana skužili su da nije šala. I drugi put sam s posla izostala jučer. Zbog gljiva, valjda. Ne znam od čega bi drugog bilo. Eto. No, danas sam već ko nova. Pouka - držite se šampinjona.
Nedjelja u Klinčeku bila je pun pogodak. Drago mi je što sam ipak odlučila otići premda sam se premišljala danima prije toga. Bilo mi je bed, nikog ne poznam, bit će sami muškarci a meni je muškaraca već puna kapa :-) Šalim se, naravno, mila mi je ta vrsta. Atmosfera je bila jako ugodna i pozitivna, kolektivno se navijalo, povremeno i vrisnulo. Naravno, mislim na trenutak Hamiltonovog parkiranja u pijesak pred ulazom u box. Društvo je bilo oduševljeno, uglavnom zbog toga što se njegovim DNF borba za naslov odgodila za dva tjedna i posljednju utrku sezone, Brazil. Bit će to još jedan fantastični Interlagos. Kad se samo sjetim prošle godine, Schumacherove vožnje i Alonsovog drugog naslova. Zaboravite priče o McLarenovom sabotiranju Alonsa, sigurna sam da je Bernie prošle nedjelje izbrusio Lewisove gume i uzbudljivom završnicom osigurao sebi džeparac za zimu. Tri žene u kući puno koštaju, a još kad je jedna od njih naša domaća, ma treba to isfinancirat.
Na druženju je pao dogovor o zajedničkom gledanju utrke 21. listopada, a ja se nadam da će se to i ostvariti jer je poseban gušt gledati utrku s gomilom ljudi koji su uglavnom veći luđaci od mene. Kad su Danielu Trbović pitali što misli o vođenju Kviskoteke u paru s Mlakarom, Daniela se oduševila jer će pored njega ona izgledati kao mlada hostesa. Tako i ja u društvu F1 stručnjaka s foruma djelujem kao obična, osrednje zainteresirana formulašica.

- 19:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...