minus40kg - kalorijski restoran

* Sardina, tost i paprika ... 290 kcal


7 dag srdela
3 dag kečapa
3 dag tosta
10 dag kisele paprike
2 dl jogurta, 0,9% m.m.
sol, čili, kopar


- napravi od srdele, kečapa i čilija namaz
- serviraj na tostu uz kisele paprike začinjene koprom

Jadranske sardine u slanoj otopini ... novi proizvod ( bar meni)
70% srdele
30% vode
sol

U konzervi je 7 dag ribe. Konzerve sigurno nisu idealan izbor, ali kako doći do količine od 7 dag srdela s tako malo truda? Kečap također ima lošu reputaciju. Vjerojatno zato što se koristi u fast food hrani kao standardni dodatak. Da je loš točno je koliko i za cijeli niz namirnica koje su produkt prehrambene industrije, kojoj ja kao zaposleni i stanovnik grada i da hoću ne mogu pobjeći. Kečap je dao onaj stari štih sardina s povrćem, koje se svodilo na umak od rajčice. Očito se moglo koristiti i takvu konzervu, ali baš sam htio probati ovu. Jasno, po općim nutritivnim kriterijima bilo bi bolje namaz napraviti s vrhunskim djevičanskim maslinovim uljem, ali kako matrica mog doručka ne uključuje masnoće, odlučio sam se za ovu kombinaciju. Ne držim se te matrice baš striktno, ali kada ide, zašto ne, dapače. Kečap daje malo slatkastosti, čili to odvuče na drugu stranu. Nježni kopar se dosta izgubi na robusnoj kiseloj paprici, ali nema veze, bar vizualno upotpuni doživljaj. Nekome neće ići jogurt i riba, ali eto, takva je matrica, a uostalom, tko bi od ranog jutra krenuo s crnim vinom. Kako god, jako sam zadovoljan ovim doručkom.


12.01.2018.
komentiraj (16)


<< Arhiva >>