Terraneo - the good stuff goes there

12 kolovoz 2012

Wow. Ovo mi je bio najdivlji, najveseliji, najsamostalniji i najbolji tjedan ove godine. Osim što sam sva ispunjena srećom, ponosim se sama sobom jer sam si dokazala koliko sam zapravo samostalna. Osim toga, izdivljala sam se, upoznala nove ljude, kupala, prošetala Šibenikom bez vrućice koja me bacala u nesvijest i odlično se zabavila!

Ovo će biti dug post, stoga ću opisivati po danima.

1. DAN
Suputnica i ja išle smo vlakom u Šibenik, da bismo otkrile da smo dobile rezervirane rezervacije. Uz smije i pokoju šalu na račun HŽ-a, trener koji je rezervirao, a kasnije i otkazao pola rezervacija ponudio nam je kupe do svog. Neki klinci su se raskravili kraj našeg kupea, žaleći se na to kako nema mjesta. Suputnica i ja smo ih pozvali, a zatim vidjevši koliko su bahati i nepristojni, provele većinu puta na hodniku pjevajući sinkronizirane pjesmice iz omiljenih nam crtića.
Čekale smo gotovo dva sata da se kamp otvori, jer smo došli ranije. Uz veliku nervozu i mnogo psovanja dok smo postavljale šator, napokon smo sve obavile - pronašle najbliži Konzum, kupile namirnice i otišle na tri kilometra udaljenu plažu. Trebalo nam je sat i pol jer smo se izgubile, ali smo svu nervozu i ljutnju isprale sa sebe bacivši se u more. MORE! Skoro sam zaboravila koliko je slano, većinom sam ljetovala na planinama i rijekama. Zatim smo otišle u Šibenik i prošetale se kroz centar.
Taj dan smo prehodale oko dvadeset kilometara i bile smo mrtve umorne.
Na povratku s plaže i prije odlaska u Šibenik, na Akustika Stage-u (stage samo za kampere) je bio nastup.

Erna
Njena glazba savršeno je pasala uz iscrpljenost i vruće poslijepodne. Dodala je nekakav volumen cijelom ugođaju, a i njene pjesme bijahu vrlo ugodne i mirne. Ne mislim da ću je nastaviti slušati, ali bilo ju je lijepo čuti.
Image and video hosting by TinyPic

2. DAN
Sedmog osmog bijaše otvoren Terraneo. Frendica i ja smo shvatile da smo bezveze bacile pare na kartu za festival, jer nitko nije kampere za nju ni pitao. Note to self: If camping, don't buy the festival ticket.
Također, taj dan sam shvatila da nisam ponijela češalj. Dio mene je umro kad sam to shvatila. Obožavam se češljati. I brinulo me to da mi se ne naprave čvorovi (moja kosa ima naviku raditi tako ružne čvorove da se ne daju raščešljati), pa da se ne bih morala šišati. K tome, volim kada mi je kosa svilenkasta i kada uredno pada niz ramena. Ovako sam u panici nosila šilterice i posuđivala češljeve od susjeda.
U glavnom, Terraneo je imao nekoliko stageova - Terra, Aqua i Aero. Kod Aero su bili i neke sitne disco dvorane (Muzika.HangaR i Red Bull Music Academy@MTV hangar), tu je bio i bonbon bar, kao i Akustika Stage, koji je bio samo za kampere.
Okej, sada na bendove.

TERRA STAGE

The Ting Tings
Vrlo energični i veseli, iako sam ih već i prije čula. Ne vjerujem da ću ih nastaviti slušati, ali svejedno sam ih podcrtala na svom Terraneo rasporedu. Da ih ne zaboravim. Nisam se nešto posebno rasplesala, dapače, mislim da smo samo čekali neki drugi bend koji je trebao biti u međuvremenu. Također sam srela svoju profu iz matematike. Imam kul profu iz maetmatike.
Image and video hosting by TinyPic

Thievery Corporation Live
Njih sam zapravo slušala iz šatora, jer sam bila daleko preumorna od svih ostalih stvari koje su bile taj dan. I nisu loši, jako su mi se svidjeli. Mislim da ću ih nastaviti slušati. I pjevačica je baš predivna.
Image and video hosting by TinyPic

AQUA STAGE

Kimiko
Bend iz Zagreba. Toliko sam bila razočarana time da nisu Japanci, da mi moj češalj više nije toliko falio. Nisu ni toliko loši, ali su obični, ničime se pretjerano ne ističu. Što i nije tako loše. Svijetu treba i običnih ljudi.
Image and video hosting by TinyPic

Anna Calvi
Na nju sam išla uglavnom zato da mi mama ne odgrize glavu. Mama je obožava. Ali žena ima glaščinu, što je da je. Da ne spomenem kako je otmjeno izgledala u svojoj krasnoj odjeći.
Image and video hosting by TinyPic

65daysofstatic
Trebali su promjeniti ime u 65daysofsilence. Kasnili su trideset i pet minuta, da ne spomenem kako su daleko preobični da bi si to dopustili. Svidjeli bi mi se da 45% dojma nije otišlo na to njihovo kašnjenje. Iz inata ih neću nastaviti slušati. Ali ću staviti sliku, jer sam svima stavila sliku. Samo što nisam mogla naći fotku livea. HA! In your face, silence!
Image and video hosting by TinyPic

AERO STAGE

Goribor
Deprimirajući, psihodelični bend koji iscrpi energiju iz tebe samo bubnjanjem. Ne sviđa mi se glazba zbog koje padaš u bed i koja se poput krpelja hrani tvojom energijom. Sigurna sam da su to demoni iz pakla poslani da iscrpe ljudsku sreću. Nadajmo se da takva glazba ne postane mainstream i da je samo hipsteri nastave voljeti.
Ako sam uvrijedila nekog Goriborovog fana, onda se ne bi trebao uvrijediti. To je samo moje skromno mišljenje :)
Image and video hosting by TinyPic

3. DAN

Treći dan me susjed pozvao na pivu. Moja suputnica je otišla u dućan, mislim, a njegovi su otišli na plažu, pa smo se nas dvoje družili. Čovjek gleda anime. Anime! Nisam očekivala da ću naić na nekog takvog na Terraneu. Nažalost, nismo razmjenili ništa čime bi ostali u kontaktu. Probat ću ga stalkat preko Terraneove stranice. Mislim da mu je frend bio taggan na neku sliku... :D
Nakon cjelodnevne neaktivnosti, prešli smo na aktivno slušanje bendova koji su nam se nudili :D

TERRA STAGE

Father
Pjevač je furao dimije. DIMIJE! A gitarist je imao ROZU GITARU S CVJETIĆIMA!!! Bila sam toliko oduševljena njihovim izgledom, cerekala sam se cijelo vrijeme. Također, jako mi se svidjela njihova glazba. Nastavit ću ih slušati, definitivno.
Image and video hosting by TinyPic

The Horrors
Lagani emo bend. Većina publike je bila ženska, a i vidla sam zašto. Iako su mršavi, svaki član benda je bio zgodan, čak i bubnjar. Čak je i meni netko od njih bio zgodan - onaj gitarist s lijepom dugom kosicom. Ironično, metalci me živciraju, a volim ljude s dugom kosom. Nisam normalna xDD
Enivej, možda ih nastavim slušati. Nisu bili loši, ali ni ništa extraordinary.
Image and video hosting by TinyPic

The Roots
Njih sam isto slušala iz šatora. Bila sam preumorna da bih skakala, kao što to njihova vesela funk glazba nalaže. Zapravo, jako su mi se svidjeli i definitivno ću ih nastaviti slušati.
Image and video hosting by TinyPic

AQUA STAGE

Mika Male
Mirni, lagani bend, mješavina rocka i Gibonnija. Zapravo, za opuštanje su savršeni, kao i za nabijanje sreće poput droge, jer ispunjavaju tom nekom mirnom, no veselom energijom (zbog toga mješavina Gibonnija).
Image and video hosting by TinyPic

We Were Promised Jetpacks
Prvo sam roktala od smijeha na ime, a zatim sam počela uživati u predivnoj glazbi koju su prezentirali. Odlični su, i podcrtala sam ih u svom rasporedu. Energični i veseli, čak sam dobila poriv da zaplešem.
Image and video hosting by TinyPic

AERO STAGE

Dječaci
Urnebesni reperi iz Splita, zapravo su sve što sam očekivala. Ne mislim da ću ih nastaviti slušati, ali lijepo je znati za njih - napokon, većina njihovih pjesama su sprdačine, njihov nastup je bio urnebesan, a fore, iako neukusne, bile su veoma smiješne. Dvije litre vina nekamo su nestale za vrijeme njihova nastupa.
Image and video hosting by TinyPic

AKUSTIKA STAGE

Vlasta Popić
Punk bend kojem sam se jako veselila. Imaju stvarno divne, a i slatke pjesme. No s obzirom da je ovo akustika stage, nema bubnjeva, pa je bubnjarica svirala harmoniku. Jako mi se svidjela ta akustična verzija njihovog panka, kao i njihov stav prema svemu. LAJKAM i definitivno ih nastavljam slušati.
Image and video hosting by TinyPic

4. DAN
Od sveopćeg ne rađenja ničega, polako sam počela gubiti živce. Dosada je najgore oruđe, definitivno. U šatoru je bilo vruće i otišla sam u spilju, a suputnica mi je dobacila sarkastični komentar zbog kojeg sam joj htijela zavrnuti vratom i ponijela se ko svinja. U chill zoni, kada sam ohladila glavu i poslušala prezentaciju o divljim biljkama koje mogu poslužiti za hranu, a to se ne bi očekivalo, vratila sam se i onda smo se jedna drugoj ispričale. Zaključile smo da pod hitno trebamo na plažu, da nam treba aktivnost i da se trebamo obje rashladiti, inače ćemo se poklati, krv će u šatoru šikljati i susjedi će biti traumatizirani.
Nakon kupanja, pokupili su nas neki dečki koji su držali štand solarne energije i svirali ukulele. Kad sam ušla u auto, trebalo mi je deset sekundi da skužim da oni iz zajebancije slušaju hare krišnu i da nas ispituju volimo li indijsku glazbu. Cijeli sam dan tome roktala.
Četvrti dan mi je zapravo bio i najbolji dan. Sada ćete vidjeti zašto.

TERRA STAGE

Wild Beasts
Nisu bili nešto posebno. Zapravo sam lunjala od stagea do stagea čekajući Swanse. Ironično, ime im je Wild Beasts, ali glazba im je poprilično mirna. Možda je i njima samima to bilo smiješno.
Image and video hosting by TinyPic

The xx
Čuli su se do mog šatora, jer nisam imala namjeru ostati na njima i pokvariti si doživljaj. I mogu reći da su bezvezni, kao što sam i očekivala.
Image and video hosting by TinyPic

AQUA STAGE

The Toronto Drug Bust
Veseli, energični rock bend koji mi se podosta svidio. Iako nemam puno riječi za njih, nastavit ću ih slušati, jer su bi baš bili onako nekako slatki.
Image and video hosting by TinyPic

Future of The Left
Punk bend iz Londona, uvijek sarkastični i gledaju na sve s laganim podsmijehom. Inače ne volim takve stvari, ali oni to rade sa stilom, pa mi se zato nekako i sviđaju. S druge strane, vrlo su realistični što se nas publike tiče. "Easily impressed Croatians". Mislim da to nikada neću zaboraviti, baš zato što je istinito. No, toliko sam se izdivljala na njima - tako se nisam izdivljala na svom prvom koncertu Brkova, a tada mi se činilo da sam tamo najviše divljala.
Image and video hosting by TinyPic

The Jon Spencer Blues Explosion
Stari, stari pankeri koji mi zapravo nisu bili ništa posebno. Oni su bend koji bi se vjerojatno svidio mom ocu, ako ih već ne sluša. Nisu bili ni loši, ali zaista nisu bili ništa posebno.
Image and video hosting by TinyPic

Swans
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow.
To je bila moja reakcija kada su završili. Oduzeli su mi vokabular i sveli na tri riječi: 'wow', 'ah' i 'jebeno'. Iako sve što su radili jest bila bezosjećajna buka, bacili su me u trans, sljedeći me dan bolio vrat od headbanga. Neću ih nastaviti slušati, ali samo zato što su oni bend za liveove, ne za studije. Buka koju proizvode treba biti bolna, a ne nešto što si iz puke dosade pustim na svoje jadne poluuništene zvučnike.
Wow.
Image and video hosting by TinyPic

AERO STAGE

Elemental
Nije mi bio prvi put na njihovom koncertu, ali svaki prijašnji put su mi bili bolji nego sada. Ne sviđa mi se njihov novi album, uglavnom je u tome stvar. Ali dobro. Neka. Nebitno. Ionako sam samo bila u prolazu xD
Image and video hosting by TinyPic

5. DAN

Taj posljednji dan nije bilo ničeg zanimljivo, pa smo si prijateljica i ja taj dan uzele za sebe - šetnja replikom Avenue Malla, McDonalds, plaža, šetnja Šibenikom i njegovom rivom. Sjetila sam se da sam bila tamo u osnovnoj na maturalcu, ali da sam imala vrućicu i gnojnu anginu, zbog čega se ne sjećam baš ničega, osim rive na kojoj sam sjedila i borila se protiv vrtoglavice i nesvjestice.
Također, taj dan smo suputnica i ja razvezale jezike po običaju.
Pri odlasku iz kampa u lov na hranu, svirala je prvo Melita Sabljo, spominjući kako je ljubav torta, a seks šlag. Postala sam gladna. Torte. Ali ne u tom smislu xD
Također, baš kad smo izlazile, svirao je Emil Topfer. Nas dvije gladne, a ovaj pjeva 'Jer kad si gladan i žedan...'
Umrle smo od smijeha na zvuk te pjesme.
Također, mislile smo ići na Cinkuše, ali kasnije smo odustale. Nisu Cinkuši loši, dapače, ali mi smo zapele u Šibeniku na rivi, lajući o glupostima :D

6. DAN

Taj dan smo se spakirale i otišle kampirati na željeznički kolodvor, obje pomalo nervozne zbog vrućine i karata. Još smo u utorak kupile rezervaciju, ali išle smo ICN-om (jer je bio jedini dostupan i jedini je išao tim satom), koji je više kao tramvaj. Također, kada smo došle tamo, neka klinka je rekla da je naše mjesto njihovo i gotovo sam popizdila misleći da su nam opet dali rezervirane rezervacije, ali ispalo je da one nisu kupile rezervaciju za ICN. Također, nismo se naspavale, jer je glupi bonbon bar puštao glazbu toliko glasno da sam imala osjećaj da spavam ispred nekakvog kluba u kartonskoj kutiji. Da ne spomenem kako je neki frajer cijelim putem zurio u mene. Vjerojatno sam mu išla na živce jer sam se non-stop nečemu cerekala, ali on je isto išao na živce meni jer zuri.
Bila je to nevjerojatna sreća kada sam došla kući. Pas je skakao po meni. Mama mi je napravila štrukle i pričala kako se ponosi mnome jer nisam napravila sranje i jer sam bila potpuno samostalna i jer mi je ostalo neš malo para koje mi je dala da zadržim. I napokon, ponovo sam se ujedinila sa svojim češljem. Plakala sam od sreće (i boli) dok sam raščešljavala sve čvorove u svojoj kosi, ali barem je nisam morala šišati.
Bila sam i sretna i tužna kada sam se vratila. Sretna jer sam dobila češalj nazad i mogla normalno sjediti na zahodskoj školjci, a tužna jer je bilo gotovo. Nema više Terranea. Zbogom Šibenik. Zbogom kamp. Zbogom ljudi u koje sam zurila i slušala.
:(

E, da upravo sam našla susjeda koji me častio pivom. JEJ!

Iiiideš. Dugo nisam napisala ovako dugačak post.
Čula sam da na 9GAG-u dijele krumpire uz ispriku za dugačak post. Ja ću biti bolja od njih i dat ću vam pomfri s kečapom :)

Image and video hosting by TinyPic

Take your time ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.