subota, 10.05.2008.

Krpelji...

Da poludim!!!!
Došlo proljeće i sa njim i ovi mali divljaci kaj pužu po tijelu i traže gdje će se udomaćiti.Jučer sam bila sa malom u parku gdje je užasno malo zelenila i još sam stajala na betonu i kaj mi se nije priljepio!?
Svake godine ih poberem,ali sam ga jučer pri tuširanju otrgnula jer nisam ni znala da ga imam dok me nije zapeklo.I danas mi vrag nije dao mira ,otišla sam dežurnoj doktorici da mi to očisti do kraja jer je mali ostavio svoje nožice.I sad je mene frka da me nije zarazio.Toplomjer mi je stalno pod pazuhom,a nogu stalno provjeravam da mi se ne napravi crveni prsten oko mjesta uboda.Psiha mi radi sto na sat.Da li ste imali i vi bliske susrete sa tom gamadi??

- 14:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.