Pjesme o mojoj ljubavi...

06.10.2008., ponedjeljak

... LJUBAV PO SEBI JE GRIJEH ..

Što se to sa mnom sada zbiva
moj nestaje svijet
zašto sam Bogu kriva
još sam mlada kao cvijet.

Dali je grijeh što sam voljela strasno
uz suze i smijeh
il´ što sam shvatila kasno
da ljubav po sebi je grijeh.

A sada, sada
ja ne znam gdje sam sada
ja znam, ja idem
jer ljubav me je ranila i
nanijela mi zlo.

Ja imam prava
na život, na ljubav, na suze,
na sreću i svoju samoću.

Ti znaš da ja razumijem sve
prava na bol i na radost,
na tugu i želje, na neću i hoću
molim te, brzo vrati se.

Idem nek oči mi vide
da postoji java gdje vlada dobrota
ja hoću da znam kad se nekome dam
da je to do kraja života.

Dali je grijeh što sam voljela strasno
uz suze i smijeh
il´ što sam shvatila kasno
da ljubav po sebi je grijeh.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.