madamvalentina

četvrtak, 18.09.2008.

1956 Rat dug 50 godina

Mala napomena :
Mnogi me citatelji pitaju kad se sto dogodilo?
Da bi vam olaksala pracenje prica od sad cu stavljati godinu, , nemojte zamijeriti ako ne bude bas precizno.


Da vise od 50 godina ratujem sa dlakama.

Ni sama se ne sijecam kako je sve pocelo.
Sjecam se da je to bilo negdje kad sam imala 14 godina , jednog dana dok sam se kupala sam vidijela da mi je izrasla jedna duga crna dlaka na desnoj strani stidnice , negdje 5 centimetara iznad procijepa. Sa tom dlakom sam se igrala i vrtila je oko kaziprsta , htijela sam je iscupati ali je bila toliko bolna da bi uvijek odustala.

Slijedece cega se sijecam je da su natom mijestu nekoliko mijeseci kasnije izasle na stotine malih i tankih dlacica koje su prekrivale moje medjunozje, i ne samo tu , nego su pocele izrastati i na mojim nogama , najprije su bile tanke, tako da me to u pocetku i nije zabrinjavalo.

Nisam znala sto bi sa njima , nisam ih nikom htijela pokazati , bila sam uvijerena da se to dogadja samo meni , jer sve ostale zene koje sam vidijela nisu imale dlake, naravno po onim dijelovima tijela koje sam ja vidila. Bila sam uvijerena da se pretvaram u muskarca, jer su jedino oni imali dlake po tijelu slicne onima koje su meni poocele nicati.

Sa 15 godina su mi se i noge pocele od onih finih tankih dlacica pretvarati u dlakave, obrasle sa sve guscim i debljim dlakama. Definitivno sam bila uvijerena da postajem musko, jedino nisam tocno znala kad ce mi izrasti piso, za kojeg sam znala da postoji , jer sam vidijela male djecake dok su pisali.

Sa 16 godina sam krenula u srednju skolu i prvi dodir sa mladicima ili djecacima kojeg se sijecam je da su me odma poceli zafrkavati na racun mojih dlakavih nogu .
Brzo sam se snasla i kad me je jedan nasamo uhvatio u djir okrenula sam se i izudarala ga tako da je ostao lezati na putu iz skole. Kad ih je bilo vise u grupi poceli bi me zezati da sam dlakava kao musko , a govorili bi vidi onog djecaka.

Rijecita kako sam bila, odgovorila sam im da su oni golonoge djevojcice i da cu ih sve prebiti.
Nakon ovakvih mojih reakcija i jos par djecaka koje sam istukla, uglavnom su potiho komentirali hodajuci zamnom iz skole.

Kad sam jednom prilikom sa mojima bila u posijet kod moje tete Marie bila sam vidno neraspolozena jer sam upravo dozivijela jos jedno maltretiranje od strane mojih kolega iz skole. Teta me upitala sto mi je , a dok niko od prisutnih nije slusao , ja sam joj odgovorila da me djecaci zezaju radi mojih nogu.

Teta koja je inace bila jako drustvena i prema kojoj sam gajila posebne simpatije, jer smo bille nekako bliske , uvijek bi me saslusala i cesto poklonila neku sitnicu, pa tako mi je i ovaj put pomogla.

Nakon sto su moji otisli, teta me zadrzala jer je rekla da mi ima nesto vazno za reci, a mojima je rekla da cu joj nesto pomoci i da cu doci kasnije.
Kad smo ostale same pozvala me je da dodjem u kupaonu .
U kupaoni mi je rekla da se svucem i da ce se pobrinuti za moje dlake.

Imala sam puno povijerenje u tetu i poslusala sam je, skinula sam sve osim gacica i majce.
Stala sam na rucnik na sredini kupaone i teta mi je sa rucnom sjajnom masinicom za sisanje kakve su imali frizeri za sisanje zadnjeg dijela glave muskih frizura, pocela od gleznja, stiskajuci cijelo vrijeme masinicu kao skare i polako mi je sisala noge put gore.

Na pod su padale tamne dlake duge nekoliko,centimetara a ostajale su samo kratke tvrde dlacice koje su ostale strsiti sa mojih nogu. Teta mi je objasnila da se ovo radi samo prvi put i da mi ova masinica nece trebati , jer nikad ne smijem dozvoliti da mi dlake narastu do te mijere da se nece moci obrijati.

Kad je zavrsila skoro do mojih gacica a tu je dlaka bilo skoro najvise , rekla mi je da za sad ne treba ici dalje, onda mi nije bilo jasno sto to znaci, a ja sam samo cijelo vrijeme sutila i slusla sto mi je teta govorila.

Zatim mi je rekla da stanem u kadu i pocela mi prati noge sa mlazom tople vode iz tusa, pricajuci da i ona ima isti problem sa dlakama kao i skoro sve zene iz obitelji, ali da to nije veliki problem i da ce mi ona sad pokazati kako se to rijesava.

Sijela sam na rub kade sa nogama prema vani, a teta mi je pocela mazati noge sa sapunom za brijanje pomocu okruglog muskog kista posebno napravljenog za tu namijenu. Kist je umakala u sapun i trljala po mojim nogama sa svih strana , a ja sam se okretala kako mi je govorila.

Teta: - Tako sad smo napravili prvi dio, sad cu uzeti jednu novu masinicu za brijanje koju imam u rezevi i koju cu tebi pokloniti i pokazacu ti kako se stavlja zilet .

Teta je stavila novi zilet u masinicu i zavila vijak tako da se zilet umijereno nakrivi prema ivici masinice.

- Sad krecemo odozgora.

Naslonila je brijac na moju bedru malo dalje od mojih gacica ali relativno blizu moje stidnice , koju su samo gacice dijelile od pogleda.
Polako je vukla brijac prema dole i govorila cijelo vrijeme kako se to radi.
Meni se cinilo da ovo brijanje traje cijleu vjecnost , a trajalo je mozda sve skupa sa pripremama jedan sat.

Kad je zavrsila jednu nogu presla je na drugu i rekla da sad probam ja sama.
Sa nespretnim pokretima sam pocela i uskoro shvatila uz tetinu pomoc kako se to radi.

Kad sam zavrsila teta mi je otusirala noge u kadi , slucajno ili namijerno mi je poprskala i gacice i rekla da se mogu skinuti skroz jer je najbolje da se cijela okupam kad sam vec tu ,a ona je stavila kadu puniti i izasla.

Kad sam se svukla legla sam u kadu, gladila sam svoje noge , bio je to nezaboravan osijecaj nakon onih dlaka koje sam imala.
Dok sam se ja kupala teta je odjednom usla u kupaonu i donijela mi jedne nove gacice jer su moje bile mokre i jedan njen stari grudnjak iz maladjih dana .

Rekla mi je da ce mi pokazati kako se oblaci i ostala u kupaoni pricajuci.
Ja sam se uzasno sramila i pokrivala sam grudi i dlakavu stidnicu sa rukama.
Teta je to primijetila i rekla da se ne moram sramiti jer sve sto imam ja ima i ona i da se opustim.

- Sad cu ti malo oprati ledja i izmasirati vrat .

Naspunala je spuzvu i pocela mi prati ledja , pored ostalih prica koje mi je pricala duboko u sijecanju su mi ostale rijeci:

- Kad si nervozna kao sada, ljepo uzmes spuzvu i protrljas je uvuda i zavukla je ruku u moje medjunozje i samo me malo protrljala izmedju nogu. Kad si sama , to ce te opustiti i umiriti , vidijeces .

Tad mi nije uopce bilo jasno kako ce me jedna spuzva umiriti , ali sam taj detalj ipak zapamtila , iako sam ga nekako gurnula sa strane kako nevaznu ili nejasnu informaciju, recimo da sam taj detalj potisnula iz moje svijesti ili nekako zaboravila.

Kad je kupanje bilo gotovo teta me je zamotala u veliki rucnik i obrisala , nije bilo niceg sexualnog u tome sveme , vise je to bila neka majcinska ljubav i savijeti.

Kad sam bila suha pokazala mi je kako se stavlja grudnjak i ostavila ga je na meni, a obecala je da ce mi donijeti jos njenih koji su joj premali.
Zatim je uzela jednu bocicu i iz nje izlila malu kolicinu na vatu i pocela mi mazati obrijane noge , sa obralozenjem zasto .

- Moras ih dezinficirati , da ti se ne upale , sad to pece prvih par puta , ali ces se s vremenom naviknuti , to je spirit , a mozes i sa rakijom .

Pecenje je bilo jako i neugodno a teta je puhala u moje noge , kako bi se neugodnost smanjila. Napokon mi je dala i gacice da pokrijem moju cupavicu.

Zilete i masinicu i ostalo sto mi je bilo potrebno je spakirala i rekla da ako bude pitanja, da dodjem kad zelim.
Jos smo malo pricale i vratila sam se doma .
Mama pe pitala sto sam dosad radila , a ja sam joj odgovorila.

-Zenski razgovori.

Noge sam od tad brijala svako par dana , a djecaci su me uskoro prestali zezati , narocito kad je dosla jesen i kad sam moje muske noge, kako sam ih dotad zvala obukla u neprozirne debele carape kakve su se tad nosile.
Niko me nikad vise nije vidio dlakavih nogu.

18.09.2008. u 00:06 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (13)
Lipanj 2009 (19)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (14)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (25)
Kolovoz 2008 (16)
Srpanj 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Upozorenje
Priče nisu za mlađe od 18 godina,
namjenjene su samo punoljetnim čitateljima.
U Hrvatskoj se punoljetnost stiće s navršenih 18 godina.
Ako je u vašoj državi prag punoljetnosti 21, ili 23 godine,
molim da te zakone postivate.



Ovaj Blog ili stranica sadrzi slobodniji pristup sexu i sexualnosti, po nekima i perverzan.
Nije podobna za moraliste i osobe koje imaju konzervativno ili klasicno vidjenje spolnosti.


Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Blog je dio mog doma, pa molim da i ponasanje ( komentari ) bude odgovarajuce.
Isto kao kad dodjete kod nekog u kucu.
Uobicajeno je da se postiva obicaje domacina.
Komu se ne svidja, ide i ne vraca se.
Kome se svidja dobro dosao je uvijek.



Preporucam citanje po brojevima.
Od 01 pa dalje, ili po godinama i oznaci A, B itd.



Blog je namijenjen zenama koje dominiraju u braku i vodja su obitelji..
Dominantna zena ili gazdarica moze postati svaka koja ima zelje
da to postane.

Pronadjite svog poslusnog ili potcinjenog muskarca,
on je tu negdje pokraj vas samo ga triba ili otkriti ili pronaci.

Mozda postanete Domina, ili Gospodarica,
ako vam se to svidi,
ali nemojte pretijerivati,
kao sto nije dobro u nicem u zivotu.
Mozda on postne Submisive,
submisivan muskarac,
kako li se kaze na Hrvatskom,
papucar ? mozda mu se svidi .



Kad procitate odredjenu pricu,
jako drago bi mi bilo da vase dojmove sa brojem price,
javite meni, volim procitati vasa iskustva i komentare.
Zato mi vase cijenjeno misljenje mozete poslati na meil,
ili na komentar.
Ja sam se potrudila napisati pricu,
a od vas ocekujem barem 1 redak teksta.
Sto vam se svidja sto ne,
link na neku slicnu pricu ili vasa iskustva.



Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com
Pazite na 2 slova V, ili copy -paste



Blog opisuje :
Moja sjecanja, price, razmisljanja,
upute i savijeti djevojkama i zenama.


Zasto ovo pisem?
Na nagovor mog prijatelja Tonija,
koji mi je uljepsao zivot u Hrvatskoj,
u znak zahvalnosti prema njemu.

Ima nekih tajni,
koje ne smijemo ispricati svojim bliznjima,
ali ih mozemo ispricati na netu.
Onaj ko iza sebe nije ostavio pismeni trag,
taj za povijest nije ni postojao.


Kroz moje price voditi cu vas kroz moj zivot.
Bice rjeci o sljedecim temama:

Kako se samozadovoljiti
Kako se razvesti
Kako upoznati muskarca
Kako zavesti muskarca
kako sacuvati vezu
Kako imati bogati sex
Kako imati orgazam
kako uzivati
Kako voliti
Kako zaceti
Kako rjesiti neplodnost u braku.
Kako dominirati u vezi
Kako dominirati u braku
Kako dominirati u sexu
Kako postati gospodarica
Kako biti gazdarica
Kako pridobiti muskarca
Kako poniziti muskarca
Kako napraviti poslusnog muza
Kako sebi uljepsati zivot

I jos mnogo toga iz zivota jedne sretne ili nesretne zene.
To procijenite sami.

Na ovoj stranici cete pronaci erotske price za svakog,
jer mi je i zivot do sad prolazio kao veliki erotski roman.

Sexi price za sve ljubitelje slobodnog sexa koji nije ogranicen
samo na misionarsku pozu, nego ima malo vise maste.
Ponekad ima i malo perverzije ili perverznog sexa, kako to neki zovu.
Zato pazljivo dozirajte sexualne zacine.
Nemojte pretijerati.
Okusi i ukusi su razliciti.


Znam da u mom pisanju se pojavljuje veliki broj gresaka
iz pravopisa i Hrvatskog jezika.
Obrazlozenje:
Nikad nisam isla u skolu u Hrvatskoj ni ucila Hrvatski jezik.


Zahvala:
Zahvaljujem svima koje su do sada pomogle
u lektoriranju a posebno, Andrei i Zeljki.


Zahvaljujem mojoj prijateljici Rosemarie
na stalnoj pomoci oko korekcije mojih prica.


Zahvala Crnom
Zahvala Grgi
na pomoci oko ispravaka mojih prica.

Linkovi

Izuzetno ljepe opise spolnog cina mozete pronaci na ovom linku nase blogerice :

malena
Sexy price


Pricu o jednoj prosloj ljubavi naci cete ovdje
http://andrejevna.blog.hr
Prohujala ljubav


http://penis.blogger.ba/
Hvalospijev njezniku


Madam Valentina


http://itsjustme87.blog.hr/
Sretna ljubav

http://cloud9.blog.hr/
Zivot jedne umijetnice

Zivot jedne Blogerice
http://sillmarilla.blog.hr/

Zanimljivi komentari i prizori iz zivota
http://usidjelicki.blog.hr
Misli jedne Blogerice

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Oduvijek sam znala da sam malo drugacija.
Kao dijete, od ostale dijece.
Kao djevojcica, od ostalih djevojcica.
Kao dijevojka, od ostalih djevojaka.
Kao zena, od ostalih zena.
Svaki covjek je jedinstven na svijetu, neki malo vise.


U svakom od nas krije se mali vrag,
Kod nekih od nas je malo veci.
Ponekad izmakne kontroli.


Nitko nije toliko lijep a da nekome nije ružan,
niti je itko toliko ružan a da nekome nije lijep.


Sto je zena ljepse obucena.....
To prije zeli biti svucena.

Dobar muz ima nekoiko mana,
los samo jednu, Nevalja.

Perverzno je ono sto nam moralno nije prihvatljivo,
ili tome nismo dorasli.

Obicno se cudimo onom sto nikad nismo vidijeli.



Rjeci
Rijeci koje slijede u livom stupcu,
vijerojatno nikad necete procitati u mojim pricama,
one imaju isto znacenje kao ove rjeci desno,
a koje mi se puno vise svidjaju.

Domina - Zena koja je gazda u kuci
drkanje - samozadovoljavanje
jebanje - sex
jebacina - uzivanje
jebo - imao odnos
jebac - ljubavnik
Kurac - njeznik
Imam kurac - nemam nista
kita - penis
kara - ud
kurcina - spolni organ
Picka - maca
Pizda - glupa osoba
Pickica - ljepa djevojka
Pickica - poslusan muz
Picketina - iskusna zena
Mindja - vagina
peverzno - nedorastao
perverzije - igrice
Supak - guza
Cmar - analni otvor
prkno - anus
sise - dojke
sisetine - grudi
dude - cice
kuja - zena sa kojom ne moze vladati
Domina - zena koja zna bolje od njega
Submisivan - muskarac koji je svijesan da zena bolje vodi brak
Dominantna - ona sto zna sto hoce
Kucka - Gospodarica
Kuja - Gazdarica

Listu cu jos nadopuniti .
Sve ove rici livo sam nasla u pricama na netu.

Brojilo posijeta i Obavijesti


border="0" alt="Free Web Counter">


Free Web Counter



Ukoliko vam se moj blog i moje price svidjaju,
napisite mi zasto.

Ukoliko vam se moj blog i moje price NE svidjaju,
napisite mi zasto.

Navedite broj price i sto vam se cini :
dobro, ne valja, nelogicno, pogresno,
krivo, netocno, slabo opisano, vulgarno, ....

Popravicu pogreske ako smatram vasu primjedbu
opravdanom i zahvaljujem vam se na pazljivom citanju.

free counters


Imate pricu ?
Imate ideju?
Nesto vam se dogodilo a neznate kako to ispricati?
Neznate kako je napisati ?
Mislite da mozete bolje ?
Nasli ste dobre price na netu ?
Zelite mi pomoci oko lektoriranja ?
Kako napisati erotsku pricu?

Javite i meni, mozda vam mogu pomoci, ili vi meni.
Hvala na suradnji.
Valentina