madamvalentina

petak, 12.09.2008.

56 Kraj?

56
Skandal
Moje avanture su se nastavljale , donijela sam neko svoje interno pravilo da nijedan mladi lijecnik ili drugi zaposlenik moje bolnice nec'e doc'i raditi ako ga ja osobno ne testiram. Sve je bilo dobro dok se za ovo nije pomalo proculo.

Prica ide ovako:

Trebalo je zaposliti jednog radnika na odijelu koji je primao i otpuštao bolesnike, taj netko je trebao biti komunikativna osoba koja bi povremeno davala izjave za javnost kad bi se doga?ale prometne nesrec'e ili slic(ne situacije i kad je trebalo dati izjavu za javnost i novine. Bilo je potrebno još i da bude redaktor za naše lokalne bolnic(ke informativne novine.

Na našem konziliju smo odlucili da to bude novinar. Objavili smo u medijima da trazimo mladog novinara, ono mladog sam ja dodala .
Primili smo 10 -tak molbi koje je zaprimila personalna sluzba i kad su ih proc(istili, molbe su došle iz personalne sluzbe po obicaju kod mene da ja dam zadnju rijec.

Ja sam ih rješavala po mom sistemu, a to je da sam zeljela vidjeti svakog kandidata. Medju ostalim došao je i jedan markantni mladi novinar N., a ja sam ga vec' po isprobanoj metodi upitala:

- Sto mladi gospodin N. moze pruziti više od ostalih i tako skrenuti paznju na sebe?

Mladi N. je odgovorio.:

- Osim sto sam jako vješt u pisanju , vješt sam i u komuniciranju, posebno sa zenama, a to mislim da je prednost jer vec'inom se zene dolaze zanimati za pacijente. S medijima sam posebno snalazljiv.

- Da, imate pravo, ali obzirom da je sad kraj radnog vremena, a sutra je vrijeme za izbor komunikatora sa javnošc'u, ako se zelite predstaviti u najboljem svijetlu , dat c'u vam priliku da to napravite recimo vec(eras u restoranu RR.

Mladi N. je nevjerojatnom brzinom ovo prihvatio.
Navecer sam se po obicaju dotjerala , stavila tamne naocale i došla u RR.
Tamo je cekao mladi N.

Narucili smo nekoliko delicija, medju njima i kamenice jer sluze kao afrodizijak.
Zapoceli smo pricu i N. je razvezao, nije prestajao govoriti, bio je zaista rodjena osoba za to mjesto.

Jos sam ga samo trebala odvesti u krevet, da se uvjerim da govori istinu da je komunikativan sa zenama.

- A tako šarmantan mladic' , je li sa zenama uspješan kao i u govoranciji ?

Upitala sam ga primivši ga za ruku, dodirnuvši ga koljenom, i pritom sam ga u oci. Nije se dao zbuniti ,

- Da, posebno sa tako privlacnom damom kao što ste vi.

Stisnuo mi je ruku.

- Hoc'emo li prošetati?.....

Izašli smo u vrt restorana i sa jednog balkona gledali prema obliznjem jezeru. Polako su nam se pogledi poceli priblizavati, ruke stiskati, a usne blago otvarati. Uslijedio je poljubac iz bajke.
Ljubili smo se još neko vrijeme u parku i onda sam mu predlozila da odemo u hotel . Odmah je pristao.

Po vec' uhodanom nacinu, recepcija , izlazak , ulazak , i zavaravanje recepcionera, došli smo u sobu.

Uslijedilo je obostrano strasno zavodjenje i skoro razvratni sex.
Isprobali smo sve što nam je palo na pamet. N. je preuzeo inicijativu i predlagao sve moguc'e poze, a došao je red i na obostrano oralno zadovoljavanje, a poslije toga i analni sex jer je imao organ umjerene velicine, nekih 14 cm, po mojoj procijeni što je relativno malo, ali ovaj mladic' je bio izuzetno aktivan i pun maste.

Po prvi put sam sa strancem imala odnos u guzu, sa prezervativom, što je ipak bilo prehrabro i od mene i od njega.

Ujutro kad smo izlazili, imala sam osjec'aj da nešto nije uredu, a taj mi se osjec'aj potvrdio kad sam izlazila iz hotela, a jedan je mladic' sa foto aparatom škljocnuo i uslikao me na vratima hotela, brzo sam pobjegla prema autu , a u trenutku kad mi se pridruzio N fotograf nas je uhvatio zajedno u autu kako odlazimo .

Znala sam da se nešto kuha. Sutradan kad sam došla na posao, na mom su stolu osvanule lokalne novine, a na naslovnoj stranici moja slika sa N. ispod je objavljen clanak i jos fotografija sa skandaloznom pricom o direktorici bolnice koja je vjerojatno imala avanturu sa mladim novinarom.

Pokupila sam novine i odletjela kuc'i .
Pier me zvao na telefon i pitao jesam li vidjela novine, briznula sam u histericni plac.

Stala sam pred ogledalo, gledala se i pitala samu sebe je li mi ovo trebalo, razgovarala sam sama sa sobom.
Na kraju sam si rekla:

-Kurvo, sad c'eš platiti za ovo.

Uzela sam škare i pocela rezati svoju dugu i polu kovrcavu kosu kojoj su se svi muškarci divili . Cijelu sam je ošišala, ostali su samo kratki neravni pramenovi . Legla sam na krevet i nastavila plakati. Popodne je došao Pier sa posla, a kad me vidio nije znao sto bi mi rekao .

Tješili smo se cijeli dan .
Ujutro sam javila sekretarici da uzimam vanredni godišnji odmor.
Nalokala sam se sedativima i po cijele dane spavala.
Kasnije sam doznala da su mi sve podmetnuli kako bi mi se osvetili za moju dugogodišnju karijeru na mjestu uspješne direktorice.

Mjesec dana poslije , kad sam dosla sebi i stekla ponvno samopouzdanje, umijesto da sam krenula raditi odlucila sam otici u mirovinu.


U zadnjih 5 godina prije skandala sam promijenila recimo 50 partnera , to se nekome moze uciniti puno, nekome malo, a meni taman. Mozda je bilo još njih par, koje sam pozeljela a nisam ih uspjela dobiti.

Prije 4 godina sam otišla u penziju , i sad zivim u Hrvatskoj .
Pier još uvijek radi u Italiji i to jako uspješno, povremeno dolazi ovamo ili ja kod njega.

Ovdje sam pronašla nove prijatelje, posebno jednog, ali sam jako diskretna i ne zelim da se procuje za moju povec'anu seksualnu strast.

Cesto sam razmišljala jesam li nimfomanka, ali sam objektivno zakljucila da nisam, samo zelim kao i svi ostali imati svoje zadovoljstvo i svoj seksualni zivot.
Zelim uzivati u svakoj sekundi svog zivota.

U Hrvatskoj sam imala samo nekoliko partnera, a sad znam , odkad sam upoznala zadnjeg prijatelja, da je vrijeme da se zaustavim u promijeni partnera.

Uglavnom sam do sad skoro sve meni prihvatljivo isprobala .
Ima jos puno stavri koje nisam isprobala, ali mi nisu bliske, bar ne za sad, recimo sex u troje ili grupni.
Teski bdsm, mi je jos uvijek dalek ali me privlaci u prici.

Ima jos toga sto mota po glavi, a sto je još ostalo neisprobano, a bilo bi mi prihvatljivo je jos jednom seks sa zenom, hoc'u li to ostvariti?
Ne znam, vjerojatno nec'u, ali c'u bar pokušati to izvesti virtualno, mozda preko ovog medija, Interneta.

Kraj.

PS. ovo je kraj moje skrac'ene biografije, ali nije kraj mojih prica ni bloga .
Prica c'e još biti iz onih tema i mojih dozivljaja o kojima nisam pisala .
Tek sad kad ste me upoznali mozete mi davati kritike i sugestije, što bi zeljeli cuti, što vas zanima, sto bi vi napravili u mojoj situaciji, što da napravite sad, u svojoj situaciji, svima c'u vam pokušati odgovoriti.

Mozete me pronaci i na
www.forum.hr
kao

MadamValentina
Vrtim se na forumima o seksu i na zenskim temama.

Mnogo lijepih zelja od Valentine
Carpe Diem

Ukoliko dobijem poticajne kritike i ako vam se moje price svidjaju napisati cu ih jos, ako ne dobijem dovoljno podrske na meil, mislim da cu prestati.

Sve je u vasim rukama .

Vasa Valentina








12.09.2008. u 22:47 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (13)
Lipanj 2009 (19)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (14)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (25)
Kolovoz 2008 (16)
Srpanj 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Upozorenje
Priče nisu za mlađe od 18 godina,
namjenjene su samo punoljetnim čitateljima.
U Hrvatskoj se punoljetnost stiće s navršenih 18 godina.
Ako je u vašoj državi prag punoljetnosti 21, ili 23 godine,
molim da te zakone postivate.



Ovaj Blog ili stranica sadrzi slobodniji pristup sexu i sexualnosti, po nekima i perverzan.
Nije podobna za moraliste i osobe koje imaju konzervativno ili klasicno vidjenje spolnosti.


Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Blog je dio mog doma, pa molim da i ponasanje ( komentari ) bude odgovarajuce.
Isto kao kad dodjete kod nekog u kucu.
Uobicajeno je da se postiva obicaje domacina.
Komu se ne svidja, ide i ne vraca se.
Kome se svidja dobro dosao je uvijek.



Preporucam citanje po brojevima.
Od 01 pa dalje, ili po godinama i oznaci A, B itd.



Blog je namijenjen zenama koje dominiraju u braku i vodja su obitelji..
Dominantna zena ili gazdarica moze postati svaka koja ima zelje
da to postane.

Pronadjite svog poslusnog ili potcinjenog muskarca,
on je tu negdje pokraj vas samo ga triba ili otkriti ili pronaci.

Mozda postanete Domina, ili Gospodarica,
ako vam se to svidi,
ali nemojte pretijerivati,
kao sto nije dobro u nicem u zivotu.
Mozda on postne Submisive,
submisivan muskarac,
kako li se kaze na Hrvatskom,
papucar ? mozda mu se svidi .



Kad procitate odredjenu pricu,
jako drago bi mi bilo da vase dojmove sa brojem price,
javite meni, volim procitati vasa iskustva i komentare.
Zato mi vase cijenjeno misljenje mozete poslati na meil,
ili na komentar.
Ja sam se potrudila napisati pricu,
a od vas ocekujem barem 1 redak teksta.
Sto vam se svidja sto ne,
link na neku slicnu pricu ili vasa iskustva.



Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com
Pazite na 2 slova V, ili copy -paste



Blog opisuje :
Moja sjecanja, price, razmisljanja,
upute i savijeti djevojkama i zenama.


Zasto ovo pisem?
Na nagovor mog prijatelja Tonija,
koji mi je uljepsao zivot u Hrvatskoj,
u znak zahvalnosti prema njemu.

Ima nekih tajni,
koje ne smijemo ispricati svojim bliznjima,
ali ih mozemo ispricati na netu.
Onaj ko iza sebe nije ostavio pismeni trag,
taj za povijest nije ni postojao.


Kroz moje price voditi cu vas kroz moj zivot.
Bice rjeci o sljedecim temama:

Kako se samozadovoljiti
Kako se razvesti
Kako upoznati muskarca
Kako zavesti muskarca
kako sacuvati vezu
Kako imati bogati sex
Kako imati orgazam
kako uzivati
Kako voliti
Kako zaceti
Kako rjesiti neplodnost u braku.
Kako dominirati u vezi
Kako dominirati u braku
Kako dominirati u sexu
Kako postati gospodarica
Kako biti gazdarica
Kako pridobiti muskarca
Kako poniziti muskarca
Kako napraviti poslusnog muza
Kako sebi uljepsati zivot

I jos mnogo toga iz zivota jedne sretne ili nesretne zene.
To procijenite sami.

Na ovoj stranici cete pronaci erotske price za svakog,
jer mi je i zivot do sad prolazio kao veliki erotski roman.

Sexi price za sve ljubitelje slobodnog sexa koji nije ogranicen
samo na misionarsku pozu, nego ima malo vise maste.
Ponekad ima i malo perverzije ili perverznog sexa, kako to neki zovu.
Zato pazljivo dozirajte sexualne zacine.
Nemojte pretijerati.
Okusi i ukusi su razliciti.


Znam da u mom pisanju se pojavljuje veliki broj gresaka
iz pravopisa i Hrvatskog jezika.
Obrazlozenje:
Nikad nisam isla u skolu u Hrvatskoj ni ucila Hrvatski jezik.


Zahvala:
Zahvaljujem svima koje su do sada pomogle
u lektoriranju a posebno, Andrei i Zeljki.


Zahvaljujem mojoj prijateljici Rosemarie
na stalnoj pomoci oko korekcije mojih prica.


Zahvala Crnom
Zahvala Grgi
na pomoci oko ispravaka mojih prica.

Linkovi

Izuzetno ljepe opise spolnog cina mozete pronaci na ovom linku nase blogerice :

malena
Sexy price


Pricu o jednoj prosloj ljubavi naci cete ovdje
http://andrejevna.blog.hr
Prohujala ljubav


http://penis.blogger.ba/
Hvalospijev njezniku


Madam Valentina


http://itsjustme87.blog.hr/
Sretna ljubav

http://cloud9.blog.hr/
Zivot jedne umijetnice

Zivot jedne Blogerice
http://sillmarilla.blog.hr/

Zanimljivi komentari i prizori iz zivota
http://usidjelicki.blog.hr
Misli jedne Blogerice

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Oduvijek sam znala da sam malo drugacija.
Kao dijete, od ostale dijece.
Kao djevojcica, od ostalih djevojcica.
Kao dijevojka, od ostalih djevojaka.
Kao zena, od ostalih zena.
Svaki covjek je jedinstven na svijetu, neki malo vise.


U svakom od nas krije se mali vrag,
Kod nekih od nas je malo veci.
Ponekad izmakne kontroli.


Nitko nije toliko lijep a da nekome nije ružan,
niti je itko toliko ružan a da nekome nije lijep.


Sto je zena ljepse obucena.....
To prije zeli biti svucena.

Dobar muz ima nekoiko mana,
los samo jednu, Nevalja.

Perverzno je ono sto nam moralno nije prihvatljivo,
ili tome nismo dorasli.

Obicno se cudimo onom sto nikad nismo vidijeli.



Rjeci
Rijeci koje slijede u livom stupcu,
vijerojatno nikad necete procitati u mojim pricama,
one imaju isto znacenje kao ove rjeci desno,
a koje mi se puno vise svidjaju.

Domina - Zena koja je gazda u kuci
drkanje - samozadovoljavanje
jebanje - sex
jebacina - uzivanje
jebo - imao odnos
jebac - ljubavnik
Kurac - njeznik
Imam kurac - nemam nista
kita - penis
kara - ud
kurcina - spolni organ
Picka - maca
Pizda - glupa osoba
Pickica - ljepa djevojka
Pickica - poslusan muz
Picketina - iskusna zena
Mindja - vagina
peverzno - nedorastao
perverzije - igrice
Supak - guza
Cmar - analni otvor
prkno - anus
sise - dojke
sisetine - grudi
dude - cice
kuja - zena sa kojom ne moze vladati
Domina - zena koja zna bolje od njega
Submisivan - muskarac koji je svijesan da zena bolje vodi brak
Dominantna - ona sto zna sto hoce
Kucka - Gospodarica
Kuja - Gazdarica

Listu cu jos nadopuniti .
Sve ove rici livo sam nasla u pricama na netu.

Brojilo posijeta i Obavijesti


border="0" alt="Free Web Counter">


Free Web Counter



Ukoliko vam se moj blog i moje price svidjaju,
napisite mi zasto.

Ukoliko vam se moj blog i moje price NE svidjaju,
napisite mi zasto.

Navedite broj price i sto vam se cini :
dobro, ne valja, nelogicno, pogresno,
krivo, netocno, slabo opisano, vulgarno, ....

Popravicu pogreske ako smatram vasu primjedbu
opravdanom i zahvaljujem vam se na pazljivom citanju.

free counters


Imate pricu ?
Imate ideju?
Nesto vam se dogodilo a neznate kako to ispricati?
Neznate kako je napisati ?
Mislite da mozete bolje ?
Nasli ste dobre price na netu ?
Zelite mi pomoci oko lektoriranja ?
Kako napisati erotsku pricu?

Javite i meni, mozda vam mogu pomoci, ili vi meni.
Hvala na suradnji.
Valentina