NE POSTOJI ZAUVIJEK I KONTEKST OVOG SVIJETA

08.09.2021.



slika: digital art

Ne postoji zauvijek
i kontekst ovoga svijeta kakav jest
niti ja kakva jesam
niti ti kakva jesi.

Svijet je na dlanu probodenom
raspet, ali još nije pokopan
niti ne znamo kad će treći dan
niti kad će uskrsnuti
i mi sa njim u njemu.

Sve se mora izvlačiti iz konteksta
nad glavama ljudi
i zapjenjenih bezglavih jahača
(svaki bi svoj dio kolača
natopljenog smrdljivim mirisom
otrovanih nedužnih civila,
sve je namještena igra
kontekst koji traži preinaku,
dok drugi vjeruju i ginu).

Zarotirala se Majka Zemlja,
vrtoglavica, oganj iz njenih bedara
mimo njene volje će suknuti
recimo, da će je bezbožnici
do kraja dotući, zauvijek.

U svemu tome životarimo mi,
ja više, ti manje
i držiš svoj princip,
a ja ga ne želim držati,
jer principi vladaju
ovim područjem sna
u kojem ne postoji za mene
riječ zauvijek.

Svijet će nestati kakav jest
i mi u njemu
svaka na svojoj strani bande,
ali ne...još malo
pa će me netko probuditi
i sve će biti novo
ne vrijedi brisati napisano
niti se vraćati
niti tražiti nešto prije buđenja,
ionako ovo sve nije,
mi jesmo, Svijet jest, ti jesi,
ali samo kad nas netko
izvuče iz konteksta.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=98933

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.