Konzumentova bilježnica http://blog.dnevnik.hr/konzument

utorak, 28.04.2009.

Brandovi potrošačkog povjerenja 2009.

U veljači i ožujku 2009. Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument" još jednom je provelo ispitivanje potrošačkog povjerenja u brandove u Hrvatskoj. Anketirano je 1000 ispitanika iz cijele Hrvatske. Radi podsjete, prvo ovakvo ispitivanje provedeno je prošle godine (o čemu više ovdje).

Ispitanici su trebali navesti tri branda (marke) u koje imaju najviše povjerenja, odnosno proizvode (ili usluge) ili tvrtke koje proizvode/prodaju proizvode u koje kao potrošači imaju povjerenja (da su to dobri proizvodi/usluge ili tvrtke u koje oni imaju povjerenja i za koje smatraju da su to proizvodi/usluge ili tvrtke koje to povjerenje opravdavaju). Od brandova koje su ispitanici navodili, izdvojeno je 100 najčešće navođenih brandova - brandovi potrošačkog povjerenja. Od tri branda koja su ispitanici navodili, zatraženo je da izdvoje onaj koji smatraju najboljim. Od brandova koje su ispitanici izdvajali kao najbolje, izdvojeno je 30 najčešće navođenih brandova - brandovi visokog potrošačkog povjerenja.

100 brandova potrošačkog povjerenja (abecedni redoslijed) – KBPP 2009.

Alfa Romeo, Audi, Bajadera, Belupo, BMW, Business.hr, Cinestar kina, Cedevita, Coca-Cola, Cocta, Croata kravate, Croatia Airlines, Croatia osiguranje, Čarli deterdžent, Čipi Čips, Diners kartica, Dingač, DM-Drogerie markt, Dukat (mliječni proizvodi), Durex, Ericsson, Erste & Steiermärkische banka, Facebook, Franck kava, Gavrilović, Google, Gorenje, Globus, Heineken, HP računala, HRT, Hrvatska lutrija, INA, Index.hr, Jamnica, Jana, Jutarnji list, Karlovačko pivo, Kerum, Konzum, Kraš proizvodi, Lacoste, Ledo, L'oréal, Marlboro, MasterCard kartice, Max Factor, McDonald's, Mercator, Microsoft, Milka čokolade, MojPosao, Nacional, Narodni radio, Nescafé, Nike, Nivea, Nokia, Nova TV, Novi list, Obiteljski radio, Opel, Ožujsko pivo, Pevec, Pik Vrbovec, Pliva, Podravka, Privredna banka, Raiffeisen banka, Ray-Ban, Red Bull, Renault, Ronhill, RTL televizija, Samsonite, Samsung, Siemens, Sirela, Slobodna dalmacija, tvrtka SMS, Sony, Studena, Škoda, T-mobile, Tele2, Tisak, Toyota, Turbo limač, Varteks, Večernji list, Vegeta, Vindija, VIPnet, Visa kartice, VW, Zagrebačka banka, Zippo, Zvečevo, Zvijezda (uljni proizvodi), 24sata

30 brandova visokog potrošačkog povjerenja (abecedni redoslijed) – KBVPP 2009.

Bajadera, Cinestar kina, Cedevita, Coca-Cola, Čarli deterdžent, Dukat (mliječni proizvodi), Franck kava, Gavrilović, HP računala, INA, Jana, Jutarnji list, Konzum, Kraš proizvodi, Nivea, Nokia, Opel, Ožujsko pivo, Podravka, Privredna banka, Renault, Sony, T-mobile, Tele2, Toyota, Večernji list, Vegeta, Vindija, VIPnet, VW


Rezultati ispitivanja potrošačkog povjerenja u tržišne brandove odnose se na 2009. godinu. Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument" provodi ispitivanje potrošačkog povjerenja u tržišne brandove početkom svake kalendarske godine. Iduće ispitivanje predviđeno je za ožujak 2010. godine. Proces ispitivanja i rezultati se smatraju autorskim dijelom na koje sva prava polaže Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument". Vizualni identitet ispitivanja predstavljaju tri različita pravokutnika unutar jednog većeg, isti je inačica žiga (znaka) koji predstavlja identitet Društva za zaštitu prava potrošača "Konzument".

Ispitivanje potrošačkog povjerenja u tržišne brandove obavljeno je bez vanjskog utjecaja i za provođenje istog korištena su samo sredstva prikupljena od članarina i neuvjetovanih donacija. Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument" se zahvaljuje svim volonterima koji su sudjelovali u izradi, provođenju i analiziranju, publiciranju te izradi vizualnog identiteta ispitivanja potrošačkog povjerenja u tržišne brandove.

Izvještaj o ispitivanju za 2008. i 2009. u cijelosti pročitajte na Internet stranicama Društva Konzument, http://konzument.hr/brandovi.php.

© 2008 DRUŠTVO ZA ZAŠTITU PRAVA POTROŠAČA "KONZUMENT"


Podijeli • 28.04.2009. u 13:17 • 4 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 27.04.2009.

Indeks potrošačkih cijena od listopada 2008. do travnja 2009. – cijene i dalje rastu!

Nakon prošlogodišnjeg blagog pada cijena, u ovoj godini potrošačke cijene i dalje rastu usprkos padu cijena brojnih sirovina, teškoj financijskoj krizi te padu plaća u državnom i javnom sektoru.

Cijene dobara i usluga koje se koriste za osobnu potrošnju, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u listopadu 2008. u odnosu na rujan 2008. u prosjeku su bile niže za 0,1 posto, dok su u odnosu na listopad 2007., na godišnjoj razini, bile više za 5,9 posto, a u godišnjem prosjeku više su bile za 6,3 posto.
U studenome 2008. u odnosu na listopad 2008., cijene su u prosjeku bile niže za 0,1 posto dok su u odnosu na studeni 2007., na godišnjoj razini bile više za 4,7 posto, a u godišnjem prosjeku više su bile za 6,3 posto.
U prosincu 2008. u odnosu na studeni 2008., cijene su u prosjeku bile niže za 0,6 posto dok su u odnosu na prosinac 2007., na godišnjoj razini bile više za 2,9 posto, a u godišnjem prosjeku više su bile za 6,1 posto.

U siječnju 2009. u odnosu na prosinac 2008., cijene su u prosjeku bile više za 1,2 posto, dok su u odnosu na siječanj 2008., na godišnjoj razini, bile više za 3,4 posto, a u godišnjem prosjeku više su bile za 5,8 posto.
U veljači 2009. u odnosu na siječanj 2009., cijene su u prosjeku bile više za 0,6 posto, dok su u odnosu na veljaču 2008., na godišnjoj razini, bile više za 4,2 posto, a u godišnjem prosjeku više su bile za 5,7 posto.
U proteklom mjesecu, u ožujku 2009. u odnosu na veljaču 2009., cijene su u prosjeku bile više za 0,2 posto, dok su u odnosu na ožujak 2008., na godišnjoj razini, bile više za 3,8 posto, a u godišnjem prosjeku više su bile za 5,5 posto.

Prema ovom polugodišnjem kratkom pregledu vidljivo je kako usprkos krizi i padu cijena na brojnim tržištima zemalja Zapada, Hrvatska ne prati te trendove. Iako su brojne sirovine izgubile na cijeni, finalni proizvodi na Hrvatskom tržištu nakon blagog pada cijena prošle godine, trenutačno povraćaju svoje najviše prošlogodišnje iznose. Posebno treba istaknuti i dalje nerazmjerno visoke cijene goriva s obzirom na cijene barela sirove nafte.


Podijeli • 27.04.2009. u 18:12 • 0 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

04/2010 (2)
03/2010 (2)
02/2010 (3)
11/2009 (3)
10/2009 (1)
09/2009 (1)
07/2009 (1)
04/2009 (2)
03/2009 (1)
11/2008 (1)
10/2008 (4)
09/2008 (1)
08/2008 (2)
07/2008 (3)
06/2008 (6)
05/2008 (10)
04/2008 (10)
03/2008 (18)
02/2008 (13)
01/2008 (1)
12/2007 (3)
11/2007 (2)
10/2007 (1)
09/2007 (7)
06/2007 (3)
05/2007 (2)


Komentari da/ne?

*Konzumentova bilježnica*


Konzumentov blog "Konzumentova bilježnica" predstavlja kako i sam naziv kaže bilježnicu u koju upisujemo aktualne teme za potrošače u Hrvatskoj ali i šire.

U "Konzumentovu bilježnicu" upisujemo probleme, vijesti, rješenja i preporuke…

Pozivamo vas da svojim doprinosom pomognete da bilježnica svakim danom bude ispisana vašim problemima kao i njihovim rješenjima. Zajedničkim radom možemo postići stvarno ostvarenje prava potrošača…

Neka se glas potrošača čuje!


Konzumentova bilježnica može se pronaći i u tiskanom formatu!

*Poveznice*


- Državni inspektorat

- Consumers International

- EU DG Consumer Affairs

- European Consumers Org.

- DZPP "Konzument"

- Konzument na facebooku

- Reklamacije.net

*******

- NATO - OPSA

- Denis blog

- EVO etika


*******


RSS

*******


Pretraži Konzument


*******

Konzument predlaže:

Preko Outlook Expressa ili Googla sudjelujte u raspravama pri interesnoj grupi (news group): hr.soc.zastita-kupaca

Posjetite reklamacije.net - portal za reklamacije i pritužbe građana

Pridružite se Konzumentu na Facebooku

*Kontakt*


Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument"

Poljana Zvonimira Dražića 9
HR-10000 Zagreb

e-pošta: Konzument

www.konzument.hr

matični broj: 2175223

žiro račun: 2360000-1101937190 (ZABA)

Pružite nam potporu u radu, simboličnom uplatom na žiro račun Konzumenta i Vi sudjelujete u gradnji informiranog potrošačkog društva.

Uplata donacije Društvu Konzument može se koristiti za smanjenje porezne osnovice u istom iznosu, a do 2 posto ukupnog prihoda ili dohotka u prethodnoj godini za pravne i fizičke osobe.

Ukoliko trebate savjet ili pomoć, slobodno nas kontaktirajte…
yes

*Tko smo mi...*


Mi smo potrošači, poput Vas! Smatramo da građani kao potrošači imamo pravo na kvalitetan život, na izbor! Udružili smo se da ostvarimo svoja prava i da pomognemo svojim sugrađanima.

Pridružite nam se i Vi…

Povodom usvajanja Deklaracije o pravima potrošača, ožujak 1962.godine, tadašnji predsjednik SAD-a John F. Kennedy izjavio je: "Prema definiciji, u potrošače se uključuje sve nas, i mene kao predsjednika SAD-a! Potrošači su najveća gospodarska skupina na koju utječe gotovo svaka javna ili privatna gospodarska odluka. Oni su najvažnija skupina čiji se stavovi vrlo često ne čuju! Glas potrošača mora se čuti!"

Konzument je udruga građana osnovana 2006. godine. Mi smo zagovaratelji prava potrošača (konzumenata) i njihove zaštite. Konzument se skrbi za ostvarivanje informacijskih, sigurnosnih, obrazovnih i drugih interesa potrošača; zaštitu standarda, socijalnog i zakonskog statusa potrošača. Konzument je usmjeren na podizanje kvalitete proizvoda i usluga; podizanje javne svijesti o potrošačkim pravima; informiranje, upozoravanje i educiranje građana Republike Hrvatske – potrošača roba i usluga. Smatramo da građani Hrvatske imaju pravu na izbor, sigurnost, kvalitetne informacije i slobodu pri potrošnji roba i usluga. Zalažemo se za skladan odnos između pružatelja i primatelja roba i usluga u kojem će se iznad svega cijeniti i poštivati potrošača i njegova prava kao i kvalitetu proizvoda i usluga.

© 2007-2010 Konzument


Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


Pridruzite se Konzumentu na Facebooku

Pridruzite se Konzumentu na Twitteru

Brandovi potrosackog povjerenja

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se