Konzumentova bilježnica https://blog.dnevnik.hr/konzument

četvrtak, 12.06.2008.

Znamo li koliko plaćamo poziv na mobitelu!?

Udruga Juris Protecta uputila nam je dopis u kojem je navedeno da su ustvrdili kako smo već duže vrijeme izloženi organiziranoj pljački mobilnih operatera. Naime, nakon ukidanja obavijesti pozivanog mobilnog broja kod korisnika koji su promijenili operatera nije moguće ustanoviti da se telefonski razgovor vodi s brojem izvan mreže pozivatelja. Na taj način pozivatelji brojeva iz iste mreže koji su u međuvremenu promijenili operatera i prešli drugom operateri plaćaju uvećanu cijenu za 100 posto u odnosu na cijenu usluga koju očekuju. Juris Protecta to uspoređuje sa slučajem kada netko nazove korisnika koji je trenutno u Australiji te da u tom slučaju nazivatelj plati ukupne troškove poziva do Australije.

Operateri u Hrvatskoj time zaračunavaju korisnicima troškove kojih nisu svjesni i time ostvaruju neopravdano desetke milijuna kuna dodatnih prihoda.

Juris Protecta zahtijeva od Vijeća Hrvatske agencije za telekomunikacije da bez odgode onemogući uvećano tarifiranje naziva, a da isti ni na koji način nisu upozoreni da je korisnik promijenio operatera. Predlaže se rješenje kojim bi se operatere prisililo da tretiraju na isti način pozive za sve korisnike koji imaju isti pozivni broj bez obzira da li su u međuvremenu promijenili operatera. U protivnom se krši princip za mobilnu telefoniju, prema kome korisnik mora unaprijed znati cijenu svakog poziva.

Društvo Konzument se pridružuje prosvjedu koji je uputila udruga Juris Protecta, smatrajući kako su korisnici mobilnih mreža oštećeni i prevareni, a osobito oni koji plaćaju uvećane iznose za pozive prema drugoj mreži (primjerice iz Tele2 prema VIPnet-u). Smatramo kako bi poželjno rješenje bilo vraćanje napomene pri pozivu o promjeni mreže korisnika.


Podijeli • 12.06.2008. u 14:21 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

04/2010 (2)
03/2010 (2)
02/2010 (3)
11/2009 (3)
10/2009 (1)
09/2009 (1)
07/2009 (1)
04/2009 (2)
03/2009 (1)
11/2008 (1)
10/2008 (4)
09/2008 (1)
08/2008 (2)
07/2008 (3)
06/2008 (6)
05/2008 (10)
04/2008 (10)
03/2008 (18)
02/2008 (13)
01/2008 (1)
12/2007 (3)
11/2007 (2)
10/2007 (1)
09/2007 (7)
06/2007 (3)
05/2007 (2)


Komentari da/ne?

*Konzumentova bilježnica*


Konzumentov blog "Konzumentova bilježnica" predstavlja kako i sam naziv kaže bilježnicu u koju upisujemo aktualne teme za potrošače u Hrvatskoj ali i šire.

U "Konzumentovu bilježnicu" upisujemo probleme, vijesti, rješenja i preporuke…

Pozivamo vas da svojim doprinosom pomognete da bilježnica svakim danom bude ispisana vašim problemima kao i njihovim rješenjima. Zajedničkim radom možemo postići stvarno ostvarenje prava potrošača…

Neka se glas potrošača čuje!


Konzumentova bilježnica može se pronaći i u tiskanom formatu!

*Poveznice*


- Državni inspektorat

- Consumers International

- EU DG Consumer Affairs

- European Consumers Org.

- DZPP "Konzument"

- Konzument na facebooku

- Reklamacije.net

*******

- NATO - OPSA

- Denis blog

- EVO etika


*******


RSS

*******


Pretraži Konzument


*******

Konzument predlaže:

Preko Outlook Expressa ili Googla sudjelujte u raspravama pri interesnoj grupi (news group): hr.soc.zastita-kupaca

Posjetite reklamacije.net - portal za reklamacije i pritužbe građana

Pridružite se Konzumentu na Facebooku

*Kontakt*


Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument"

Poljana Zvonimira Dražića 9
HR-10000 Zagreb

e-pošta: Konzument

www.konzument.hr

matični broj: 2175223

žiro račun: 2360000-1101937190 (ZABA)

Pružite nam potporu u radu, simboličnom uplatom na žiro račun Konzumenta i Vi sudjelujete u gradnji informiranog potrošačkog društva.

Uplata donacije Društvu Konzument može se koristiti za smanjenje porezne osnovice u istom iznosu, a do 2 posto ukupnog prihoda ili dohotka u prethodnoj godini za pravne i fizičke osobe.

Ukoliko trebate savjet ili pomoć, slobodno nas kontaktirajte…
yes

*Tko smo mi...*


Mi smo potrošači, poput Vas! Smatramo da građani kao potrošači imamo pravo na kvalitetan život, na izbor! Udružili smo se da ostvarimo svoja prava i da pomognemo svojim sugrađanima.

Pridružite nam se i Vi…

Povodom usvajanja Deklaracije o pravima potrošača, ožujak 1962.godine, tadašnji predsjednik SAD-a John F. Kennedy izjavio je: "Prema definiciji, u potrošače se uključuje sve nas, i mene kao predsjednika SAD-a! Potrošači su najveća gospodarska skupina na koju utječe gotovo svaka javna ili privatna gospodarska odluka. Oni su najvažnija skupina čiji se stavovi vrlo često ne čuju! Glas potrošača mora se čuti!"

Konzument je udruga građana osnovana 2006. godine. Mi smo zagovaratelji prava potrošača (konzumenata) i njihove zaštite. Konzument se skrbi za ostvarivanje informacijskih, sigurnosnih, obrazovnih i drugih interesa potrošača; zaštitu standarda, socijalnog i zakonskog statusa potrošača. Konzument je usmjeren na podizanje kvalitete proizvoda i usluga; podizanje javne svijesti o potrošačkim pravima; informiranje, upozoravanje i educiranje građana Republike Hrvatske – potrošača roba i usluga. Smatramo da građani Hrvatske imaju pravu na izbor, sigurnost, kvalitetne informacije i slobodu pri potrošnji roba i usluga. Zalažemo se za skladan odnos između pružatelja i primatelja roba i usluga u kojem će se iznad svega cijeniti i poštivati potrošača i njegova prava kao i kvalitetu proizvoda i usluga.

© 2007-2010 Konzument


Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


Pridruzite se Konzumentu na Facebooku

Pridruzite se Konzumentu na Twitteru

Brandovi potrosackog povjerenja