majmunska posla

Uvijek se uhvatim bloga u ponedjeljak. Mrski dan nakon vikenda, sinonim za početak radnog tjedna gdje se, gle čuda, radi a ne izležava, ide van, ševi, gleda He-man party
Moji su opet na putu, ja sama u firmi i bome mi fali kava i topline. Ovi radijatori su za niš. Ruke su mi smrznute, a samo me debela vestetina čuva od veće nesreće. Pa još neka mi netko kaže da se treba sređivati za posao blabla Ovaj tjedan sam čula iz dva izvora komentare kako sam se prestala dotjeravati (čitaj šminkati), odnosno loše posljedice toga headbang Ne bi da će buknuti rat zato jer se meni ne da stavljati sve ono što nas čini tako svjetlucavim u muškim okicama wink
Još je gluplja pretpostavka da je to iz razloga što živim sa dečkom, pa kao, presigurna u sebe, guram do granice koja će jednog dana biti razlog našeg raskida. Nešto kao, u početku si se dotjerivala i "držala" do sebe headbang A kaj sad?! Kaj držim mačka za rep?!
Ma vrag odnio sva ta primitivna razmišljanja! Recimo to da sam znala ići iz krajnosti u krajnost. Onom brzinom kojom sam imala vrišteći crveni ruž u 8 ujutro sam znala dolaziti na fax u trenirci bez imalo šminke na sebi. Zbilja sam mišljenja da šminka nije nasušna potreba, i da ne bi prestala disati ako ne stavim puder, maskaru i sve popratno. Istina je zapravo da volim malo žešći make up, a ne ono kenjkavo sranje tipa prirodni look. Tko hoće prirodni look neka se ne šminka.
Još je jedan ključni faktor u cijeloj priči, a to je da mi zapravo taj moj glam "scenski" make up baš i ne stoji wink no
Obzirom da sam dosta svijetla izgleda kao šaka na oko. Kao da me netko natamburao, ili kao da treba upravo to učiniti wink rofl
A da tragedija bude veća, stoji mi "prirodni" look wink bang I tko je sad tu lud?!
Isto kao i s kosom. Ne znam ženu koja ne želi suprotnost od onoga što joj je priroda namjenila. Ravne hoće lokne, frkave hoće ispeglani slap. Jedino je univerzalno da nitko ne želi ćelu po sredini, sa strane ili na bilo kojem drugom glave. Osim eventualno Britney Spears wink lud
Zapravo je zaključak da starim. Naprosto ne mogu ići na posao i raditi s klijentima kao nalarfana droljetina ili djevojka iz cabareta headbang
A opet, zahtjeva se nešto više image-a od zubne paste i kreme za lice. Pa eto sad sjedim sa puderom, sjenilom tak svijetlim da se pitam jeli uopće tu ili mi oko pri svjetlosti iz nekog drugog ćoška izgleda tako, maskarom jer ne može sjenilo bez maskare i polizanim sjajilom jer naravno, uredno zaboravljam da ga imam. A i pri izlasku iz kuće se naravno poljubi uspavani ljepotan wink kiss
Od hladnoće u firmi mi počnu suziti oči, pa oplačem i maskaru za što dobijem dodatne bodove na račun rakun looka smijeh
Zapravo, možda mi trebala promijeniti posao...Hladno je, a još ne mogu ni biti našminkana kako želim. Možda da se zaposlim u cirkusu. Samo nek nabacim malo konde da se mogu bacat sa trapeza ili nešto drugo kaj malo bolje grije, a povremeno zaigram i kao klaun wink thumbup
U svakom slučaju, ideja koju treba malo bolje razraditi.

26.03.2007. u 10:14 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (18)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Time & opis bloga



svakodnevni život, male misli, neke naše želje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Index.hr

Dragi blogovi

Tata od formata
Don't let me go!
Bezazlena djevojka
Doc B'Stard
Violica
Caiman Verde
Pjesma
Monita
Uštekana Mama
Kalanburdi

Mail

johnyq@net.hr

Dežurni na ICQ
(čak i kad piše busyrofl)
320-353-199