male misli s ove i s one strane

ponedjeljak, 26.06.2006.

trice, kučine i ostale (o)paučine



- zašto ženu od 30 godina koja se za 5 dana udaje za čovjeka s kojim hoda već 6 godina srce razdire od tuge što odlazi od doma i od mame
- što to ima tako privlačnog u 22 pari dlakavih nogu, i to najčešće krivih, koje ganjaju loptu po travi 90 minuta, da im Medo jednostavno ne može odoljeti
- zašto muškarci kad zađu u svoje 40-te počinju izigravati don juane i smatrati da im ćelava glava i pivski trbusi djeluju jebežljivo, pa se upucavaju mojim zgodnim, singl frendicama dok ih doma čekaju žena i dvoje djece
- zašto se moja baka, koja je bila tak kul i super žena u zadnjih pet godina pretvorila u vlastitu karikaturu i uopće više s njom ne mogu normalno pričati
- zašto ponekad imam osjećaj da se bolje kužim s ljudima koje sam upoznala prije par mjeseci nego s onima koje znam cijeli život
- zašto su svi "zabrinuti" zbog činjenice da ja još nisam trudna i šalju me na pretrage doktorima
- zašto mi tako jako fali moja kućica na selu, sva u zelenilu, sa šumom iza leđa, posebno u ovim sparnim noćima, da gledam vedro zvijezdano nebo i slušam ježeve kako piče dvorištem i sove kako huču u prolazu
- zašto se još uvijek ne osjećam dovoljno zrelom da počnem o sebi razmišljati kao o ozbiljnoj, odrasloj osobi
- zašto ću uvijek radije otići u kino nego u kazalište (nisam prava intelektualka, eto zašto!)
- zašto je Decleorova kozmetika tako dobra , a tako prokleto skupa
- zašto usprkos svemu jako volim ovaj grad
- zašto nilski konji u zološkom u Maksimiru tako odurno smrde

26.06.2006. u 08:56 • 10 KomentaraPrint#

utorak, 13.06.2006.

O sretnim muškarcima i nesretnim ženama, o Kinezima i modernoj psihologiji

Opet me nema, pa me nema.. Problem haljine ili -ti-već-nečeg-prikladnog za svadbu još uvijek nije riješen. Kupila sam neki dvodjelić koji su svi koji su ga vidjeli zdušno sfućkali i sada svima njima u inat više nisam ni išla tražiti ništa. Samo malo zujknem u izloge iz kojih me napada razno šarenilo cvijeća i volana pa nekako dost brzo zbrišem. Šnajderica me na finjaka otkantala sa komentarom da ono kaj ja hoću je isuviše glamurozno za jednu pivnica-svadbu...i tu ćemo završiti s tom temom.
Nego; mogli bismo malo o međuljudskim odnosima pročavrljati vi i ja, ha? Ili u ovom slučaju samo ja, jerbo imam monopol nad ovim svojim blogom i mogu na njemu pisati što mi volja, želja, potreba...
Razmišljam bih li navela o kojim se osobama radi ali mislim da ću to radije preskočiti jer ima ljudi iz RL koji povremeno pročitaju ove stranice, pa da se ne osjećaju pogođenima...
Dakle tolerancija iliti nametanje svojih stavova bi mogla biti tematika...
Imam takvu mamu koja bi zakonom zabranila toliki broj kineskih dućana , a pogotovo na nekim krucijalnim mjestima u gradu. Mislim, nek imaju oni dućan, dva, ali neka to svakako bude u nekom perifernom dijelu gradu, i to po mogućnosti u uličici do koje se može doći ako dvije stanice putujete vlakom iz Špičkovine za Pušću Srednju, pa na trećoj stanici siđete dolje i presjednete na autobus za Hrkovec Plućni i na petoj stanici pričekate lađara koji će vas prevesti preko kanala do, jel, tog dućana.
Razlog njenog ograničavanja dućana u vlasništvu simpatičnih nam sunarodnjaka kosih učiju bio bi "zadnji šrot od kvalitete robe koju oni prodaju."
Dakle, da je ona neka vlast; mogli bi se lijepo pozdraviti sa "made in china" proizvodima na svakom uglu, ali bi zato šestinskih kišobrana, licitara i kravata bilo na svakom ćošku! Mislim, naravno da je potreba za istima svakodnevna i naravno da nikada ne možete imati dovoljno šestinskih kišobrana, licitara iliti kravata.
E, na vašu sreću (i moju) moja mama nije neka vlast pa se njeno nametanje "onoga što se samo po sebi podrazumijeva" odnosi samo na uže i šire članove obitelji i prijatelja.
Ali moja mama je bezazlena ko vodeni prišt nakon rubeole u odnosu na jednu drugu žensku osobu koja mi nije krvni rod ali smo familija hoćeš-nećeš- dobiš-u-paketu.
Daklem; kada govorimo o taktički razrađenom načinu perfidnog i zakamufliranog (nekad bolje, nekad lošije) nametanja svojih stavova i uvjeravanja da je u pravu uvijek i u svakoj situaciji, nema stručnije osobe od nje!!!!!!!
Proučivši sve grane psihologije od postanka svijeta pa do današnjih dana, ona je izabrala jednu koja joj se posebno dopala, prošla njihova školovanja, stekla diplome i sad sama, nepozvana i iz čista mira sa pozicije psihoterapeuta koji sve o svemu zna. Analizira, uspostavlja dijagnoze i nudi metode liječenja! Nemam niš protif psihologije osobno, zanimljiva mi je do nekih granica, ali nikada i nikako ne mogu popušiti foru da će svi problemi koje imaš jednostavno nestati ko rukom odnešeni ako samo kreneš pozitivno razmišljati! Dakle, ako crno proglasiš ružičastim, tebi ne može biti loše, ne? Mislim, ko je drugima kriv ako oni vide crno?! To samo dokazuje da se ne znaju i ne mogu izdići na jednu višu razinu sa koje se jako dobro može vidjeti ono što oni vide, a ostatak svijeta je jednostavno, well, pr/i/e/glup.
Jednostavno "obožavam" biti tako prosvijećena od strane ljudi koji su se toliko visoko duhovno uspijeli izdići! Dapače, divim im se, čak!!
Divim se njihovoj filozofiji po kojoj mi se sprdaju zato kaj ja svaku subotu čistim stan, mijenjam posteljinu na krevetima, tuširam se svaki dan, operem prozor kad mislim da je prljav i peglam veš koji nosim.
Jer eto, po "dobronamjernom" savjetu te iste joj-kak-ne kužiš gospođe; ja zapravo totalno krivo radim! Ona kaže; " da bi muž bio sretan, žena koja je uz njega mora biti sretna žena, a ti nećeš biti sretna ako stalno brišeš prašinu, usisavaš, pereš" (to stalno je u stvari jednom tjedno, ali u usporedbi s njom koja to radi možda jednom mjesečno kužim kak to njoj izgleda) Ergo, nesretna žena unesrećuje muškarca i ako ja primetim tugu u Medinim očima, gubitak apetita i role papira natopljene nosnim izlučevinama mora mi biti, meni glupači, istog trena jasno da je to moje dijelo!!!! Kako sam uopće mogla uzeti taj Domestos i izribati wc školjku njime, zar ne vidim koliku je to patnju donijelo njemu jadnom koji u to vrijeme stisnutih šaka napeto sjedi na fotelji nadajući da će Obala Bijelokosti ipak zabiti više neki gol od silnih lanca-probijanca-pokušaja!!???

Ili kak se usudim otuširati se navečer i namazati Niveinim plavim mlijekom za tijelo kad jako dobro znam da ono što svakog pravog mužjaka čini sretnim nije miris ženskog otuširanog tijela koje na sebi ima još neobrisane kapljice vode + miris najnovijeg " plava laguna negdje u tihom oceanu djevičanske prirode" gela za tuširanje, nego iskonski smrad pazuha iz užarenog tramvaja+neopranih nogu koje su cijeli dan provele u tenisicama+da ne pričam o užitku mirisa koje skrivaju roza gaćice poslije 12 satnog nošenja!!????

Mislim, kak nemam pojma, pa to je strašno!!!! Ali zato ona, e, ona je pametna; nema tuširanja, nema pranja, nema čišćenja stana svaki tjedan...
E, ali...nema ni njenog muža skoro nikada doma...ups, pa pitam se zašto, o zašto, zašto!??

Pa bit će da je on toliko sretan u tom stanu, za koji ti ponekad treba štipaljka za nos i dobivaš napadaje posuđivanja mini washa samo jednim pogledom na tepih i sa sretnom ženom kao vrhuncem cijelokupne slike, da jednostavno mora većinu vremena biti odsutan. Čini se da toliku sreću nije u stanju podnijeti, a kada i je doma, barem desetak puta zamoli tu svoju sretnu ženu da smanji verbalno izražavanje te svoje sreće, jer on, izgleda, teško podnosi verbalno izražavanje svoje sretne žene. Tada mu krene pijena na usta i odmah napušta mjesto sreće.

Da, ali ja to jednostavno ne kužim. Kao što i ne kužim da je moj muž dobio astmu kad je počeo živjeti u ovakvom prečistom stanu (mislim da ju je zapravo dobio zbog svoje nesretne žene koja nesreću liječi čišćenjem, ili možda od kombinacije, hmmm??), a godinama prije toga je živio okružen srećom! Mislim, onom srećom koja se mjesecima nije skidala s tepiha, podova, prozora, polica... i zamisli, bio je zdrav ko dren...to što već godinama kašlje i nikada do sada nije išao zbog toga doktoru samo govori o njegovoj genetici i reakciji na suhi zrak!!!!
Pa mislim, opće je poznato da se astma dobiva od čistog prostora i nesretnih žena, ili vi možda imate neke druge podatke!!????
Ma to je sigurno zato kaj niste išli na tečaj iz jedne od modernih grana psihologije skup samnom!!

I ovo doista nije jedan gnjevni post, i u njemu doista nema ironije i sarkazma, ili ste vi dobili možda neki drugi dojam??!!

13.06.2006. u 12:12 • 9 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gledam, osluškujem, mirišem...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Možete mi pisati na:

jelek8@net.hr