Indijanka vegetarijanka

24.05.2013., petak

Homoseksualci i vegetarijanci

Evo, ovaj je tjedan, i dulje, glavna tema akcija 'U ime obitelji' koja se zalaže za to da se u hrvatski Ustav uvede odredba kako je brak zajednica žene i muškarca. Mnogo je onih koji je podupiru, ali i onih koji joj se suprostavljajaju (mada ipak, po mom, viđenju stvari, manje). Poptisnik je i izbornik Štimac, a kasnije i Blanka Vlašić. Prvi me nije iznenadio, ali druga jest. Mislila sam da je… otvorenija osoba.

Iznenadila sam se kada sam čula kako je u mom gradu, ispred crkve, u samo nekoliko sati skupljeno nekoliko stotina potpisa. U malom gradu u kojem ne možeš skupiti pet ljudi za udrugu za zaštitu životinja. A onda sam čitala razne tekstove i komentare. Što reći, ljudi su uglavnom gnjusni (u komentarima). Kao i uvijek kada se radi o nečemu što je različito i kada bi tome različitom trebalo dati ista prava kao i jednakima. Naletjela sam na jedan pozitivan tekst u kojem se autorica zalaže za prava homoseksualaca. No, u jednom trenutku pročitam: 'Učit ću svoje dijete da homoseksualci nužno ne rađaju homoseksualce…' I tu zastanem. Pa se opet vratim. Pa zastanem. Pa pročitam do kraja. Tekst je potpora, ali zašto mi se onda u tu potporu ne uklapa ova rečenica? Što bi to trebalo značiti? Nekako je ispalo kao: 'Pa, eto, zalomilo se da je netko homoseksualac, ali budimo optimisti, ne prave oni nužno nove homoseksualce…'

Pa naravno da ne. U mojoj obitelji nema nijednog vegetarijanca. Zapravo se moji djedovi i bake vjerojatno s vremena na vrijeme prevrću po grobu zbog te moje odluke. Jesam li ja rodila vegetarijanca? To će vrijeme pokazati. A i već sam čula komentare: 'Ne znam na kog se ta u familiji ubacila, svi su inače normalni…'

Danas je poprilično slično biti homoseksualac i vegetarijanac. Radi se o manjini. Gdje god se pojavili izazivaju agresiju. S vremena na vrijeme netko ih pohvali (kao da misle da oni to traže!), ali kada trebaju izabrati s kime će se družiti, ipak će izabrati nekoga tko je hetero ili tko jede meso. Okolina je zapravo najsretnija kada šute i ne izražavaju ono što misle i koja su njihova uvjerenja. I po mogućnosti da ne stvore jedno takvo (isto kao oni) novo stvorenje na ovom svijetu.

Oznake: homoseksualci, vegetarijanci


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.