život je kratak

25.08.2005., četvrtak

mine

Već par dana razminiravaju šumu uz Biljsku cestu pa svaki dan (kao i sada ) gledam kroz prozor u aute koji stoje na cesti i čekaju 15 min do punog sata da mogu krenuti dalje jer "Mungosi" tada "pune psihičke baterije" LUDI POSAO! Neki dan sam skoro pala u nesvjest kada mi je muž pokazao mjesto sa kojeg mi je doneo zemlju za cvijeće - da ne povjerujete- baš sa mjesta gdje sada stoji stroj za razminiravanje. Inače je pametan čovjek ali ovo je bila ludost koja se samo jednom napravi, na svu sreću prošlo je bez posljedica. NE PONOVILO SE!!

23.08.2005., utorak

STRAŠNO!!!

LJudi moji , neki dan sam pisala o mojoj mladoj rođaci koja se bori sa rakom i jako joj to teško ide. To je nepravda, ali ovo što mi se desilo na poslu , to je nešto užasno, odvratno , nestvarno... Umro mi je mladi kolega(29g), i to iz čista mira. Čovjek otišao prvi dan na godišnji, izašao s društvom u život. Bilo je sve OK dok ga nije odjedanput uhvatilo u prsima.Nije se ni okrenio i već ga više nema.To jednostavno čovjek nemože vjerovati. Šta da se radi: da se živi sa svim mogućim porocima(pušenje, hrana, piće...) ili da se odrekne svega nadajući se da će tako bar koju godinu proživjeti. U užasnom sam "bedu". BOK!

17.08.2005., srijeda

uspjeh

HURA!!! Uspjela sam. Hvala puno Dubravku Peneziću što sam naučila kako smanjiti sliku. Bok.

ljepotica 2

Evo novog pokušaja da vidite moju ljepoticu

15.08.2005., ponedjeljak

OSIJEK

Za mene najljepši grad na svijetu(osim možda Pariza. Moj Osijek pun je sunca, uz Dravu miran i tih. Za mene ostat će uvijek najljepša pjesma i stih.

14.08.2005., nedjelja

LOVA DO KROVA

LJudi moji jeste gledali jučerašnji exploziv na RTL - u ? Bilo je o Trampu i Opri . Ti ljudi su zaista nenormalno bogati.Nisam mogla sve ni zapamtiti šta imaju. Tramp- 2,5 milijardi dolara u banci, avion vrijedan 12 milijuna $ , maybach............. Oprah- avion vrijedan 30 milijuna $, jedna od brojnih kuća vrijedi 50milijuna$, samo jedna slika je koštala 250 000 $.Stan u Čikagu od 550 kvadrata. Na sat zaradi 17 000$. TO JE SATNICA!!!Sad me je već zabolila glava od nabrajanja. Bok - čujemo se.

11.08.2005., četvrtak

nepravda

Zašto je život nekad tako nepravedan. Danas sam bila u posjeti mojoj rođakinji koju je napao odvratni RAK. Koja je to odvratna boleština. jednostavno ,kad jednom zgrabi čovjeka više ga ne pušta.Ona je puna hrabrosti i već se dugo bori iako su rekli da neće živjeti ni par mjeseci. Ima samo četrdesetak godina, dajBože da bar još malo uživa sa svojom djecom. Nije baš neka tema za noć ali me je njena sudbina tako potresla da sam to morala podjeliti sa Vama.

07.08.2005., nedjelja

vic

Došao čovjek kod doktora jer mu nije dobro. Kad su bili gotovi svi nalazi, doktor pogleda tužno čovjeka i kaže: Nemam baš dobre vijesti nećete još dugo živjeti. Koliko doktore? Doktor kaže: 10 a bolesnik požuri: 10 mjeseci, dana....? Doktor nastavi: 9, 8 ,7, 6........Crni humor -zar ne

06.08.2005., subota

knjiga za laku noć

Dosta je bilo za danas! "Ulaznica za groblje" LAWRENCEA BLOCKA me čeka. Bar desetak stranica da pročitam pa onda da pogledam šta se dešava ispod kapaka. Laku noć

subota

Mrtva sam umorna. Jučer smo slavili rođendan moje "jače" polovice. Skupilo se društvo na čobanac, cugu i kolače, a danas (zna se)-spremanje.Sada odmaram čitajući Vaše postove. Zaista ste svi odreda odlični .E nisam se izvinila za prošli post- bio je čorak- slika nije izašla pa niste vidjeli moju ljepoticu, no toliko da znate, ljepotica je dobila po svojoj psećoj guzi jer mi je iskopala cvijeće.4 mjeseca a tako zločesta no-no nemoj nikad više!Čujemo se. BOK.

02.08.2005., utorak

"ljepotica"

Evo jedne male ljepotice. Pokupili smo ju iz azila i odmah se zaljubili u nju. Obožavanje je obostrano.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>