24

subota

travanj

2010

PROLJETNI...

Ne pamtim kad sam kraj travnja dočekala sa šest kila viška cry
No, jedno je sigurno - nije od zraka, uzrok je poznat njami

Iako nas vrijeme šamara iznenađenjima, ipak postaje sve toplije i sunčanije. Prozori su otvoreni po cijeli dan i noć, trava i drveće su zazelenjeli, u zraku se osjeća miris rascvalih voćaka thumbup

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Jučer nam se ulica pretvorila u pravu izložbu stare krame. Naime, danas se odvažao krupni otpad, pa su svi prionuli poslu. Tako se uz štreku našla galerija starog namještaja, madraca, kreveta, stolarije, auto guma, plastike... Ukratko - neupotrebljivih stvari.
Neupotrebljivih...ne znam baš. Dok si rek'o keks, provozalo se nekoliko kombija i kamiončića. Do jutra je otišla barem polovica krame thumbup

Dok sam u štosu, odmah sam olakšala ormare viška garderobe. Ostaje još samo da utvrdim, gdje nam je nestao Caritas sa posljednje adrese na kojoj je bio rolleyes

Ne znam kakva su vaša iskustva s telefonskim pozivima u stilu: izabrani ste putem slučajnog odabira, dobili ste poklon - taj i taj, besplatnu večeru za dva para, jeste li slobodni - tog i tog dana da podignete...

Tako je moj Pajo (na kog glasi telefon) dobio - privjesak sa kristalom, sredstvo za pranje, džeparac za putovanje na Azurnu obalu naughty, narukvicu, poklon masažu, provjeravanje sveopćeg stanja organizma lud...
Nema mi gore, nego kad telefon zazvoni kad imam mokre ruke, kad sjedim na WC-u, kad sam na kompu, kad jedem i slično. A onda počne tirada blabla...
Reagiram različito, ovisno o trenutnom raspoloženju. Uglavnom prekidam odmah na startu. Neki dan sam odložila slušalicu, pustila žensku da odvergla svoje, kad me napokon upitala da pošalje pozivnicu, rekoh da nisam zainteresirana, na što je nestala sva njena blagoglagoljivost zaliven
Pitam se samo - tko daje ljudima pravo da nazivaju brojeve iz imenika i ometaju nam privatnost. Kako je to u posljednje vrijeme učestalo do desetak puta tjedno, odlučila sam da ubuduće jednostavno - spustim slušalicu yes

Prošli tjedan navratismo do Stubaka, preko Zeline i Marije Bistrice. Od onih zavoja i puteva, okrenuo mi se želudac. Jedino što je vrijedilo u cijeloj priči, su Zagorski bregi i namakanje u termalnoj vodi, divota jedna...

Prošli vikend, naša Zuzi je donijela na svijet - pet mačića. Svih fela - sivi, crni, dva bijela i žuti... Treća sreća - svi su dobro, stalno vise na cikama, a Zuzinja se namješta i ima onaj očajnički pogled zabrinute mame kojoj je svega dosta...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Toliko od mene za ovaj put, budite mi dobro

wave & kiss



<< Arhiva >>